וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חרדי ביצע מעשה סדום בבן 14 בשירותי בית כנסת"

14.1.2013 / 21:35

לפי החשד, דניאל כהן בן ה-39 ביצע גם מעשים מגונים בנער ואיים עליו שלא לספר על כך, בארבעה מקרים שונים שאירעו בשירותים. שמו פורסם כדי לאפשר לנפגעים נוספים להתלונן

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (שני) ביממה את מעצרו של דניאל כהן, חרדי בן 39 מהבירה, בחשד שביצע מעשים מגונים ומעשה סדום, וכן איים על נער בן 14 בארבעה מקרים שונים שהתרחשו בשירותים של בית כנסת.

המעשים התקיימו בחודשים האחרונים, כאשר בפעם הרביעית תועדה ההתרחשות במצלמות האבטחה של בית הכנסת. בצילום נראים השניים נכנסים יחד לתא בשירותים למספר דקות. בפרק הזמן בו שוהים השניים בתא, דופקים שני אברכים על דלת התא ומשלא נענים - עוזבים את המקום. לאחר מכן, חושדת המשטרה, איים כהן על הנער שלא יספר לאחרים על ההתרחשויות.

הפרשה נחשפה לאחר שהנער הגיש תלונה במשטרה ב-22 בנובמבר האחרון, אז פתחה המשטרה בחקירה והעבירה דיווח ללשכת הרווחה. נציג המשטרה, רס"ר יניב איבגי, מסר בדיון שחלק מהמקרים היו בהסכמה אך קיים חשש לשיבוש הליכי חקירה ועל כן יש להאריך את מעצרו של החשוד.

במהלך הדיון מסר סנגורו של כהן כי "מרשי לא ידע שמדובר בקטין, הוא פגש אותו באוטובוס. מעשים מגונים שנעשים בקטין בין 14-16 זו לא עבירה פלילית, לכן ניתן לשחרר למעצר בית לצורך השלמת החקירה". לאחר שבית המשפט דחה את הבקשה, דרש סנגורו להוציא צו איסור פרסום על שמו ופרטיו של כהן, אך בית המשפט דחה גם את הבקשה הזו כדי לאפשר לנערים נוספים שייתכן שנפגעו מכהן - להתלונן גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully