וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בן 15 תיעד יחסי מין עם בת 13 והפיץ הסרטונים"

14.1.2013 / 18:23

נער מירושלים נעצר בחשד שצילם קטינה במהלך יחסי מין שקיימו לאור יום בפארק, ושלח את הסרטונים לחבריו, שהגיבו: "איזה גבר", והמשיכו בהפצתם עד שנודע הדבר להנהלת בית הספר

נער בן 15 מירושלים נעצר היום (שני) בחשד שקיים יחסי מין עם נערה בת 13, תיעד את המעשה בסרטוני וידיאו - והפיץ אותם בקרב חבריו. בית משפט לנוער בבירה האריך את מעצרו עד מחר, ובכוונת המשטרה לחקור את חבריו שצפו בסרטונים ולהמליץ להעמיד את הנער לדין באשמת מעשה סדום ופגיעה בפרטיותה של הנערה.

תחילת הפרשה ב-25 בנובמבר האחרון, אז התכתבו החשוד והנערה - שלומדים יחד בחטיבת ביניים במרכז ירושלים - בפייסבוק ובמסרונים. במהלך השיחה שהתפתחה ביניהם, מסרה לו הנערה את מספר הטלפון שלה. השניים קבעו להיפגש בפארק ציבורי בשכונת גילה לשם קיום היחסים האינטימיים, ובשעות הצהריים שכבו בהסכמה, כך לפי חשד המשטרה.

גינה ציבורית. רותם דרוב
"השניים קיימו יחסים בפארק לאור יום"/רותם דרוב

עם זאת, הנערה לא ידעה כי הנער צילם את המעשים בשני סרטונים קצרים, אותם שלח לחמישה מחבריו, שעודדו אותו בתגובה "איזה גבר". בשלב זה, לפי החשד בלא ידיעת הנער, הפיצו חבריו את הסרטונים הלאה, ולפני חודש וחצי נודע הדבר גם לסגל בית הספר שהשעה את הנער מבית הספר. לאחר שיחה שניהל מנהל בית הספר עם הנער והוריו, הוחלט על ידי ועדת השמה של משרד החינוך, ובהמלצת המנהל, להשעותו לצמיתות - והנער הועבר למוסד חינוכי אחר.

בחקירתו, שנמשכה לא פחות משבע שעות, הביע הנער חרטה, הודה כי יצר עם הנערה קשר ראשון וסיפר כי היא "רצתה סקס". השניים קבעו את המפגש יממה קודם לכן, ונסעו לקניון מלחה באוטובוס תוך שהוא נושא עמו אמצעי מניעה. לטענת הנער בפני השוטרים, לא התכוון כי חבריו יפיצו את הסרטונים שקיבלו ממנו. מקורביו של הנער מסרו כי לפני המעצר הנערה הוסיפה להתכתב עמו במסרונים, שם הביעה הזדהות עם צערו על כל מה שקרה.

"אף אחד לא חשב שזה יגיע למשטרה ולעיתונות"

"מדובר בנערה שיצא לה שם כאחת ש'קלה להשגה'", סיפרו לוואלה! חדשות חבריו של הנער. "הוא דיבר איתה כמה פעמים באינטרנט והודעות, והם נפגשו וקיימו את היחסים בהסכמה". על הנער סיפרו כי "מדובר בנער שקט, לומד במגמת גיאוגרפיה. הרבה נערים קיימו איתה יחסי מין ולא מובן למה דווקא לו זה קרה. אף אחד לא חשב שזה יגיע למשטרה, לבית משפט ולעיתונות".

סנגורו של הצעיר, עורך הדין דוד ברום, מסר בתגובה: "מדובר בקטינים שקיימו יחסי מין בהסכמה מוחלטת. הנער לא ידע מה גילה המדויק של הנערה והיחסים בוצעו על רקע היכרות מוקדמת ולכן המקרה לא צריך להגיע לבית המשפט". לדבריו, "אילו המעשה היה נעשה בעוד חודשים ספורים (לאחר שימלאו לנערה 14 - י"א) הוא היה פטור מהתיק".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully