וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: האם שבתה שוטטה לבדה - נמצאה מתה

קובי מנדל

10.1.2013 / 16:34

המשטרה איתרה את גופתה של מאריה זובידאת ליד בית לחם הגלילית, כשעליה סימני אלימות. בימים האחרונים, מאז נמצאה בתה בת השנתיים ליד איבטין, עלה חשש לחייה ונערכו חיפושים

גופתה של אם הפעוטה שנמצאה משוטטת לבדה בסוף השבוע בגליל התחתון, נמצאה היום (חמישי) בשדה סמוך ליישוב בית לחם הגלילית. מדובר במאריה זובידאת, בת ה-38 מהיישוב בסמת טבעון, שהוגדרה כנעדרת מאז שישי האחרון. על גופתה של זובידאת נמצאו סימני אלימות וקיים חשד כי נרצחה.

מריה זבידאת הנעדרת מהכפר בסמת טבעון נמצאה מתה. חטיבת דובר המשטרה
מאריה זובידאת/חטיבת דובר המשטרה

התעלומה החלה כאמור לפני שישה ימים אז אותרה התינוקת במטעים הסמוכים לכפר איבטין שבעמק זבולון בידי מתנדבי יחידת ג'יפים של המשטרה. למרות שנעדרה שעות ארוכות מביתה, בני משפחתה של התינוקת לא דיווחו לרשויות על היעלמותה ורק בהמשך הם אותרו. התינוקת הועברה לבית החולים רמב"ם בחיפה, נבדקה ונמצאה בריאה לחלוטין. לאחר יומיים היא נמסרה לבני משפחתה. את אמה של התינוקת לא הצליחו השוטרים לאתר והם עצרו את קרוב המשפחה אחמד זובידאת בן ה-23 בחשד לחטיפתה של מאריה.

במהלך כל הימים האחרונים ערכו מתנדבי המשטרה סריקות נרחבות אחר זובידאת החל משש בבוקר ועד שעות הלילה בכל האזור שבו היא הורדה לכאורה ממכוניתו של אחמד. החשש היה שככל שיחלפו השעות - הסיכויים למצוא אותה בחיים ייפחתו.

השדה שבו נמצאה גופת האשה מטבעון. חטיבת דובר המשטרה
השדה שבו אותרה גופתה של זובידאת/חטיבת דובר המשטרה

על פי החשד, זובידאת היה עם מאריה ובתה בנסיעה באותו יום שישי - אז הוא הוריד אותן מרכבו במקום שבו נמצאה התינוקת. עלי, אביה של האם שהוגדרה בתחילה נעדרת, אמר השבוע: "התינוקת חזרה אתמול הביתה מבית החולים והיא סיפרה לאחותה ולדודה שמישהו משך לה בשערות, נתן לה סטירה ובעיטה בישבן כדי שתרד, כנראה מרכב. אך היא לא יכולה היתתה למסור מי ביצע זאת". הסב הוסיף: "או שבתי חיה או שהיא מתה. אין משהו אחר. יכול להיות שהיא מאוימת, זה מה שאני חושב. זה הגורל שלי".

עוד לפני מציאת הגופה של זובידאת אמר הסב כי הוא לא ידע על סכסוך כלשהו עם קרוביו. "אנחנו בסדר עם כולם. אני לא יודע מה קרה ולא יודע כלום. אם היה לי חשד במישהו הייתי פותר את הבעיה במקום אך אין לי במי לחשוד. בעלה של בתי בא מעת לעת לבקר אבל אין שום סכסוך איתו".

בית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרו של זובידאת פעם נוספת, עד ליום שני הקרוב - והחקירה בפרשה הועברה לימ"ר מחוז חוף בפיקודו של נצ"מ אלי אסייג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully