וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ששידלה קטינות לזנות נחשפה בדרום תל אביב

7.1.2013 / 9:37

שמונה נעצרו בחשד ששידלו לזנות קטינות מרקע סוציו-אקונומי קשה, כמו גם תושבת העיר שלימדה את הנערות כיצד לנהוג עם הלקוחות. "חלק מהלקוחות יכולים להיות הסבים שלהן"

תעשיית זנות של קטינות נחשפה בדרום תל אביב: שמונה חשודים נעצרו הלילה (שני) בחשד לשידול לזנות ולמעשי תועבה של נערות. על פי החשד, בתמורה למעשים נתנו החשודים לבנות כסף וטובין. בין העצורים גם תושבת תל אביב בת 26, אשר על פי החשד תיווכה בין הנערות ללקוחות ולימדה אותן כיצד לנהוג עמם. במשטרה חושדים כי נערות נוספות נפלו קורבן למעשים.

תחילת הפרשה לפני כחודשיים. בעקבות מידע שהגיע למשטרה אודות נערות המשודלות לזנות, נחקרו כמה מהן וחשפו בפני החוקרים כי הן וחברותיהן, מאזור מצוקה בדרום תל אביב ומבת ים, מספקות שרותי מין למספר לקוחות קבועים, בתמורה לכסף וטובין. נחקרו מעל ל-35 נערות, שלוש מתוכן עדיין קטינות והשאר בנות 18 כיום. הן גוללו בפני החוקרים פרשה שנמשכה כשנתיים, במהלכה החשודה העיקרית השיגה עבורן לקוחות, בגילאי 21 עד 61, עמם היו הנערות נפגשות במקומות שונים ומביאות אותם על סיפוקם.

החוקרים עירבו גם את הורי הנערות, אשר נדהמו לשמוע על מעשי בנותיהן. "זה עבד בשיטת 'חברה מביאה חברה'", סיפר רב פקד יגאל דיין, ראש צוות החקירה, לוואלה! חדשות. "הפגישות עם הלקוחות התקיימו במקומות פרוביזוריים כמו רכבים, חוף הים, חניונים וגם דירות". הלילה, כאמור, הפכה החקירה לגלויה, עם מעצרם של שמונה מהחשודים, אשר נעצרו כולם בבתיהם.

"הופתענו מממדי התופעה"

כל החשודים הם בעלי עבר פלילי, אך איש מהם לא הואשם בתחום עבירות המין. חלקם בעלי משפחות. החשודים נלקחו לחקירה ובהמשך היום הם יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. הטיפול בנערות עבר למחלקות הרווחה בעיריות, אך במשטרה חושדים כי לא בכך תמה הפרשה, וכי נערות נוספות נפלו קורבן למעשים.

"חקרנו מעל 35 בנות ובשלב הזה של החקירה איתרנו תשע קטינות", ציין רב פקד דיין. "מדובר בנערות ממשפחות נורמטיביות, אך בעלות רקע סוציו-אקונומי קשה, אשר ייתכן כי גרם להן להתדרדר. מהרגע שהתחלנו לחקור הופתענו ממימדי התופעה והפננו לצורך כך משאבים רבים. חלק מהלקוחות יכולים להיות סבים של הנערות. אחת מהן היא היום רק בת 15, וכשמדברים על מעשים שמתרחשים כבר שנתיים – מספיק לערוך את החשבון כדי להזדעזע".

בחודש מאי בשנה שעברה גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב 18 שנות מאסר בפועל ושבעה חודשים נוספים על רמי סבן, שעמד בראש רשת סחר בינלאומית בנשים למטרות זנות. הוא חויב בפיצוי המתלוננות ב-15 אלף שקלים לכל אחת מ-13 הנשים. בית המשפט גזר גם את עונשם גם של שותפיו של סבן לעבירות, הכוללות סעיפים של סחר בבני אדם והבאת הנשים לזנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully