וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערה מהדרום החשודה ברצח בעלה הודתה ושחזרה

רמי שני

4.1.2013 / 8:30

הנערה בת ה-17, שלפי החשד דקרה למוות את בעלה לו נישאה לפני כמה ימים, תובא היום לדיון בהארכת מעצרה בבית משפט השלום בבאר שבע. נבדק החשד כי הבעל ניסה לאנוס אותה

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

זירת האירוע בעומר, אתמול

הנערה בת ה-17 החשודה בכך שדקרה אמש (חמישי) למוות את בעלה, גבר בשנות ה-40 לחייו מהיישוב תל שבע שבנגב, הודתה בביצוע המעשה ושחזרה אותו. אתמול בערב נמצאה גופת הבעל, במקור מעזה, בגן משחקים ביישוב עומר הסמוך. הבוקר תובא הנערה להארכת מעצרה בבית משפט השלום בבאר שבע.

בת 17 חשודה שרצחה את בעלה ביישוב עומר. דייב בוימוביץ'
זירת האירוע בעומר, אתמול/דייב בוימוביץ'

מהחקירה עלה כי הנערה נסעה ברכב עם בעלה, עימו התחתנה רק לפני מספר ימים, כאשר בדרך התפתח בין השניים ויכוח, שגלש לאלימות. נבדקת אפשרות לפיה הסיבה לריב מקורה בניסיון הבעל לכפות את עצמו על האישה ולאנוס אותה. במהלך העימות סטה הבעל מהכביש והתנגש בקיר סמוך לגן משחקים.

בהמשך, אחרי שנעצרה המכונית, ניסה הגבר להימלט רגלית מהמקום, אך אשתו החלה לרדוף אחריו במטרה לפגוע בו. בת ה-17 הצליחה להשיג אותו, ואז לפי החשד דקרה את בן זוגה באמצעות סכין שהייתה ברשות אחד מהם. לזירת האירוע הוזעקו כוחות משטרה גדולים, שהחלו לבחון ממצאים בסביבת הגופה. זמן קצר לאחר שאותרה הגופה, נעצרה הצעירה בקרבת מקום.

בתוך כך, ממשיכה המשטרה לחקור את נסיבות מותו של גבר בשנות ה-60 לחייו שגופתו נמצאה אמש במתחם שמירה באתר של רכבת ישראל, סמוך לכפר הנוער אשל הנשיא שבנגב, עם פצעי ירי בראשו. צוות מגן דוד אדום שהוזעק אתמול למקום נאלץ לקבוע את מותו. ככל הנראה, מדובר במאבטח שעבד במקום ונורה מטווח קצר. נשקו האישי לא נמצא ברשותו.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • עומר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully