וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מורה מהמרכז ביצע מעשים מגונים בתלמידה בת 17

1.1.2013 / 8:51

המורה בבית ספר המתמחה בקורסי הכנה לבגרות ופסיכומטרי נעצר לאחר שהתלמידה בת ה-17 סיפרה להוריה, שהתלוננו במשטרה. בחקירתו טען שהדגים לנערה תרגילי הרפיה לקראת מבחן

תושב המרכז בן 38 נעצר אתמול בחשד שביצע מעשים מגונים בתלמידה שלו בבית ספר המתמחה בקורסי הכנה לבגרות ולמבחן הפסיכומטרי. על פי החשד, בשני מקרים בחודש נובמבר האחרון נגע המורה בתלמידה בת ה-17. הנערה סיפרה על כך להוריה, שהתלוננו במשטרה. בחקירתו טען החשוד שהדגים לתלמידה תרגילי הרפיה כדי להירגע לקראת המבחן. הוא יובא היום (שלישי) להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב.

לפני כשבוע נעצר מורה בשנות ה-40 לחייו מהשפלה במהלך שיעור ולעיני התלמידים, לאחר שמידע אודות קשר מיני שקיים עם תלמידתו בת ה-15 הגיע לאזני אביה, שבתגובה הגיש נגד המורה תלונה במשטרה. בתום חקירתו במשטרה, שוחרר המורה – נשוי ואב לילדים, למעצר בית ובמקביל הושעה מבית הספר לפחות עד סיום חקירת המקרה. בחקירתו טען כי היחסים בוצעו בהסכמה.

חלק מתלמידי התיכון בשפלה סיפרו שהקשר לכאורה בין התלמידה למורה נמשך זמן רב וכי הוא מחנך את הכיתה בה היא לומדת בשלוש השנים האחרונות. "מצד אחד הופתענו, מצד שני אחת החברות שלי אמרה כי היא לא הופתעה כי הוא 'תמיד עושה עיניים'", סיפרה אחת התלמידות הלומדת בכיתה י"ב בבית הספר. בשיחה עם וואלה! חדשות הוסיפה התלמידה כי "המורה היה מסיע אותה הביתה ויוצא איתה לעשן בהפסקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully