וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: קשישה נאנסה באכזריות בדרום תל-אביב

30.12.2012 / 12:44

לבית החולים וולפסון בחולון הובהלה ביום שישי שעבר קשישה בשנות ה-80 לחייה שנאנסה באכזריות באזור התחנה המרכזית החדשה בתל אביב. על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום

חשד למעשה אונס קשה בתל אביב: קשישה בשנות ה-80 לחייה הובלה ביום שישי שעבר, לפני כעשרה ימים, לחדר המטופלות בתקיפה מינית בבית החולים וולפסון בחולון, לאחר שעל פי החשד נאנסה באזור התחנה המרכזית בתל אביב. שוטרי תחנת לוינסקי פינו את האישה לבית החולים, שם אושר כי היא נאנסה באכזריות.

בדרך כלל, במקרים דוגמת זה מוציאה המשטרה הודעה לתקשורת על מקרה אונס, אך לא כך במקרה זה. על פרטי החקירה הוטלו צו איסור פרסום.

חשד לרצח: בן 28 נורה למוות ברכבו בבת ים. אבי כהן
על החקירה הוטל צו איסור פרסום/אבי כהן

בשבוע שעבר גזר בית המשפט המחוזי בתל אביב שבע שנות מאסר על אומוט אדוק, עובד זר מסודן בן 21, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון באונס של צעירה, אחרי שפרץ לדירתה בזמן שישנה.

על פי כתב האישום, אדוק, השוהה בארץ כשלוש שנים, פרץ בחודש מאי האחרון לדירתה של אישה בת 27 בשכונת התקווה בתל אביב בשעת לילה. הוא התנפל עליה במטרה לאנוס אותה, ואחרי שזו ניסתה להתנגד למעשיו – הוא תקף אותה פיזית והמשיך לבצע את זממו. בתום האונס הוא נמלט מהדירה, תוך שהוא גונב מהמקום כסף קטן וסכיני מטבח.

בפרקליטות ביקשו מבית המשפט לגזור עליו שמונה שנות מאסר בשל חומרת המקרה. בדיון אמרה התובעת כי יש צורך להעביר מסר מרתיע לעובדים זרים, בשל התגברות תופעת האלימות בקרבם. מנגד, ציינה כי שהפרקליטות לא הצליחה ליצור קשר עם הנאנסת, שלא גילתה עניין רב במשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully