וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בית בושת הוקם בלב שכונת מגורים בעפולה

קובי דוד

27.12.2012 / 5:48

לדברי דיירי בניין בגבעת המורה, לפני כמה שבועות עברה להתגורר במקום דיירת חדשה ומאז נוהרים לביתה גברים בכל שעות היממה. אחד הדיירים: "החלטנו לעזוב, אי אפשר לחיות ככה"

תושבת עפולה שעברה לפני מספר שבועות להתגורר בשכונת גבעת המורה בעיר מפעילה, על פי החשד, בית בושת בלב שכונת המגורים, שבה מתגוררות משפחות רבות עם ילדים קטנים, כך עולה מתלונות השכנים שהוגשו לאחרונה במשטרת עפולה.

המקרה עורר זעם גדול בקרב התושבים, שחלקם אף החליטו לעזוב את השכונה. "הילדים שלי מפחדים לצאת מפתח הבית", סיפרה י', המתגוררת בבניין המשותף, שבו על פי החשד מפעילה הדיירת המתגוררת בקומה הראשונה את בית הבושת בתוך דירתה. "אין לנו כבר חיים. כל הזמן מגיעים אל הבניין לקוחות רבים", הוסיפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מסתובבים לי מתחת לאף עבריינים". הבניין המשותף בעפולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתלונות הדיירים עולה כי הדיירת מהקומה הראשונה הגיעה לשכונה רק לפני מספר שבועות ומאז מפעילה במקום בית בושת. לטענת השכנים, מאותו רגע החלו לבוא גברים רבים מכל הגילים והמגזרים אל ביתה בכל שעות היממה. השכנים אף טענו כי אותם גברים גורמים לאי סדר ורעש גדול בתוך בניין המגורים בן שבע הקומות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הילדים שלי מפחדים לצאת מפתח הבית". הבניין המשותף בעפולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אני לא יכול לפתוח את חלון ביתי". סיפר א', אחד הדיירים המתגורר בשכנות לדירה המדוברת. "מסתובבים לי מתחת לאף עבריינים ושאר אנשים שלא צריכים להגיע לתוך שכונה שבה נמצאים ילדים קטנים שרוצים לצאת לשחק בחוץ ולא יכולים". י' אף פנה לדבריו למשטרה בתקווה לפתור את הבעיה, אך לטענתו האישה ממשיכה בשלה ולא חל כל שינוי. "אני ואשתי החלטנו לעזוב את הדירה. אי אפשר לחיות ככה", הוסיף.

לטענת התושבים, בית הבושת שהוקם על פי החשד מתחת לאפם הפך להצלחה מסחררת בקרב לקוחות רבים, המצביעים ברגליים בכל בוקר מחדש. "אנחנו רק רוצים לחיות בשקט ובשלום", הוסיף י', דייר חרדי המתגורר בבניין. "פה זה לא תל ברוך. מי שרוצה להתפרנס בזכות גופה, מקומה לא איתנו". ממשטרת עפולה נמסר בתגובה: "החשודה נעצרה מספר פעמים בגין הפעילות המדוברת. אנחנו פועלים במישור המודיעיני והפלילי על מנת לפתור את הבעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully