וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלט האימה: כך החשוד הירושלמי ניצל מינית נערות ונערים

26.12.2012 / 18:20

"הוא בנה שם סוג של מועדון", סיפרה שכנה על יעקב לוי, החשוד שקיים יחסי מין עם נערה וצילם בעירום בני נוער. "הביא טלוויזיה ומיטות ועשה שם מסיבות עם נערות מכל השכונה"

שכניו של יעקב לוי, תושב ירושלים בן 57, סיפרו הערב (רביעי) כי לא הופתעו כששמעו כי נעצר בחשד שקיים יחסי מין עם נערה וביצע מעשה מגונה בנערות ונערים. "לפני כשמונה שנים, מאז שאשתו נפטרה, הוא מתעסק עם נערות צעירות", סיפרה אחת השכנות.

לוי חשוד גם שניצל את הקשר שיצר עם בני נוער, אותם הוא אירח במקלט שטיפח כמועדון בבניין מגורים בעיר, על מנת לצלמם בעירום ולהפיץ את תמונותיהם. "הוא בנה לו שם סוג של מועדון", המשיכה השכנה. "הביא טלוויזיה, וילונות ומיטות ועשה שם מסיבות שהזמין אליהם נערות מכל השכונה. המפתח תמיד היה אצלו, לא משנה כמה ביקשנו שיעביר את המפתח גם לנו. הוא למעשה השתלט על המקום. רק לאחרונה הוא הביא לנו מפתח ומאז הוא מביא אותן לביתו. באחת בלילה אנו שומעים את העקבים והצחקוקים שלהן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"המפתח תמיד היה אצלו, לא משנה כמה ביקשנו שיעביר את המפתח גם לנו". המקלט בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שכנה נוספת סיפרה: "יש לו שלוש בנות, שתים נשואות ואחת נוספת בצבא. חמודה כזו אך נראה לי שגם היא יודעת עם מי יש לה עסק. יש לו מכונית ספורט כזו שאיתה הוא מפתה נערות, קונה להן סיגריות ושתיה", טענה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא למעשה השתלט על המקום"/מערכת וואלה!, צילום מסך

תושב בשכונה מספר כי ידע על מקרים דומים שאירעו בעבר וטען: "תפסתי אותו על חם מושיב את בתי בת ה-14 על ברכיו". שכן אחר הוסיף: "בתי פגשה אותו כשהיא הייתה בת 15 והם היו חברים טובים. פעם אחת היא הגיע אליו יחד עם חברתה. הוא התחיל להתעסק איתה, ממש מול עיניה, ומאז היא שונאת אותו. לא מסוגלת לראות אותו בכלל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"באחת בלילה אנו שומעים את העקבים והצחקוקים שלהן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

נגד לוי עומדות שורת חשדות בהן סרסרות בקטינות, בעילת קטינה, מעשה מגונה בקטין וצילום והפצה של תמונותיהם. מיד עם מעצרו, שהתאפשר בתום חקירה סמויה שנמשכה כחודשיים, נעשה חיפוש בביתו - ממנו הוחרמו מחשבו האישי, לצד דיסקים ומסמכים. באותם האמצעים, כך על פי החשד, עשה לוי שימוש על מנת לאחסן ולהפיץ את תמונות העירום של הקטינים. בחקירתו קשר עצמו החשוד לקורבנות, אך הכחיש את החשדות המיוחסים לו.

מעצרו הוארך בחמישה ימים, צפי למעצרים נוספים

עו"ד רמי זוכוביצקי, סנגורו של לוי מטעם הסנגוריה הציבורית, טען כי מדובר באדם ללא עבר פלילי, אלמן ונכה ברמה של 100% עקב תאונת דרכים שעבר. לדבריו, כל החומרים שעשויים לשמש ראיות נגד מרשו כבר מצויים בידי המשטרה, ועל כן סבר שיש לשחררו ממעצר תוך הרחקתו מהשכונה ומהעיר. מנגד, נציג המשטרה טען בדיון בבית המשפט כי מדובר בחקירה ארוכה ומסועפת שנמצאת בראשיתה, וכי עלולים להתגלות קורבנות נוספים. לפיכך, כך טען, אם ישוחרר החשוד הוא עשוי ליצור קשר עם הקטינים ובכך "להשפיע עליהם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש לו מכונית ספורט כזו שאיתה הוא מפתה נערות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully