וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב אילת כלא, היכה ואנס באכזריות בת 23

רמי שני

25.12.2012 / 21:47

על פי החשד, הצעיר איים על הקורבן כי אם לא תיענה לדרישותיו הוא ירצח אותה. לאחר שאנס אותה מספר פעמים היא הצליחה להימלט. בחקירתו טען החשוד כי היחסים בוצעו בהסכמה

משטרת אילת עצרה היום (שלישי) צעיר תושב העיר בחשד שכלא צעירה והיכה ואנס אותה באכזריות בסוף השבוע. הצעיר אותר היום בתום מבצע רחב היקף, ולאחר שבמשטרה הוקם כוח מיוחד בעניין. הוא נעצר בעודו צועד ברחוב הראשי של אילת. בחקירתו קשר החשוד את עצמו לאירוע, אך טען כי יחסי המין שקיים עם הצעירה, בת 23, בוצעו בהסכמה. המשטרה תבקש מחר להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

המקרה אירע ביום שבת, אז הגיעה הצעירה, תושבת מצפה רמון, לבקר חברים שעמם עבדה לפני כשנה בעיר. על פי החשד, היא יצאה לבלות עמם וכששבה למקום שבו התאכסנה, התנפל עליה הצעיר, דרש ממנה להתלוות אליו ואיים עליה כי ירצח אותה אם לא תענה לדרישותיו. הצעיר, תושב רחובות במקור, אשר עבר להתגורר באילת לפני כשנה, גרר על פי החשד את הצעירה למקום מסתור, שם כלא אותה, היכה אותה בעוצמה בכל חלקי גופה, אנס אותה מספר פעמים, וחזר על מעשיו במשך שעות ארוכות.

בשלב מסוים, על פי החשד, יצא הצעיר ממקום המסתור לבצע שיחת טלפון, שאותה לא רצה שתשמע. הצעירה ניצלה את היעדרו ממקום המחבוא כדי להימלט. היא הגיעה למכולת שכונתית, שם ביקשה ממאבטח שהיה במקום להזעיק את המשטרה. נוכח הפצעים שעל גופה ופניה, טלפן המאבטח למוקד המשטרה והזעיק ניידת סיור. הצעירה נלקחה להגיש תלונה ולמסור עדות ופרטים בתחנת המשטרה, ותיארה בפני החוקרים את שעבר עליה וכן פרטים מזהים על החשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully