וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מדריך ספורט מהמרכז תקף מינית בן 14

9.12.2012 / 16:43

התלונה הוגשה לאחר שהוריו של הנער הבחינו בהתנהגות חריגה מצד בנם, שסיפר כי קיים יחסי מין עם המדריך בכמה מקרים. המדריך טען שהמעשים נעשו בהסכמה וכי חשב שהנער בן 16

מדריך ספורט ממרכז הארץ חשוד בביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בנער בן 14 שלמד אצלו – כך הותר היום (ראשון) לפרסום. לפני כשבועיים הגישו הורי הנער תלונה למשטרת תל אביב והיום הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע בכוונה להגיש כתב אישום נגד המדריך. הוא הודה כי היו לו יחסים עם הנער, אך העיד כי הם היו בהסכמה וכי הנער לא גילה לו את גילו האמיתי.

התלונה הוגשה לאחר שההורים הבחינו בהתנהגות חריגה מצד בנם, וכששוחחו עמו סיפר להם הנער כי קיים יחסי מין עם המדריך בכמה מקרים, בין היתר במכוניתו ובביתו של המדריך. ההורים הגישו תלונה בתחנת מסובים של מחוז תל אביב, שם גבה חוקר נוער עדות מבנם, שסיפר גם כי המדריך נהג להטיל על תלמידיו עונשים בעלי אופי מיני.

המדריך, תושב מרכז הארץ, נעצר בשבוע שעבר וקשר עצמו למעשים, אולם טען כי הם נעשו בהסכמת התלמיד וכי הוא הופתע לשמוע שהנער בן 14 בלבד. לטענתו, הציג עצמו התלמיד כבן 16 – הגיל המינימלי שבו מותר על פי החוק לבגיר לקיים עמו יחסי מין. מעצרו של המדריך הוארך פעמיים בבית משפט השלום בתל אביב, והיום התקיים דיון נוסף בעניינו, במהלכו הגישה המשטרה הצהרה לפיה בכוונת הפרקליטות להגיש בימים הקרובים כתב אישום נגד החשוד, בגין ביצוע עבירות מין. עם זאת, טרם נודע באילו סעיפים יואשם המדריך.

"המפגשים היו בהסכמה"

בדיון ביקשה המשטרה להסיר את צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה. השופט נענה לבקשה באופן חלקי והתיר לפרסם את פרטי הפרשה, אך הותיר את פרטי החשוד חסויים. בעקבות הפרסום מקווים בצוות החקירה שאם היו קורבנות נוספים לכאורה, הם יגיעו להתלונן.

צוות ההגנה של המדריך, עו"ד רוויטל סוויד ועו"ד מירב גרינברג מסרו כי "מרשנו הודה מיד עם תחילת החקירה כי קיים מגע מיני עם נער, במספר הזדמנויות, והכל בהסכמה מלאה. מרשנו סבר, כי המתלונן הינו בן 16, כפי שאף הציג עצמו בפניו, וכי הינו תלמיד בתיכון, ובנסיבות אלו מגע מיני בהסכמה אינו אסור על פי החוק. טרם קיבלנו את חומר החקירה לידנו, אך ממה שהובהר על ידי המשטרה עד כה הרי שהנער לא הוא זה שיזם את התלונה, ולא היה פונה לעצמו אלמלא התערבות אחרים".

"צר לנו על השתלשלות העניינים, אך מרשנו עומד על כך שהמפגשים היו בהסכמה, כאשר הנער היה שותף מלא", הוסיפו עורכות הדין. "באם מרשי היה סבור כי מדובר במי שחל איסור על פי חוק לבוא עמו במגע מיני, או באם הנער היה מביע חוסר הסכמה ולו מינימלי, היה מנתק הקשר מיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully