וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חייל תושב השרון אנס את אחותו בת ה-16.5

שלומי גבאי

7.12.2012 / 18:55

הוא הכחיש את החשדות המיוחסים לו ומעצרו הוארך בארבעה ימים. במקרה אחר נעצר נער בן 15.5, גם הוא מהשרון, בחשד שאנס את שתי שכנותיו בנות שמונה ותשע. מעצרו הוארך ב-5 ימים

חשד לשני מקרי אונס מזעזעים באזור השרון: חייל בן 19 תושב האזור נעצר השבוע בחשד שאנס את אחותו בת ה-16.5. הוא הכחיש את המיוחס לו בחקירתו. מעצרו הוארך היום (שישי) בארבעה ימים בבית משפט השלום בחדרה. דיווח הועבר לגורמים האחראים בצה"ל.

במקרה אחר שאירע ביום רביעי השבוע נעצר נער בן 15.5 מאזור השרון לאחר שעל פי החשד אנס שתי ילדות בנות שמונה ותשע הגרות בשכנות אליו ואל משפחתו. הנער מכחיש את החשדות המיוחסים לו. בית משפט השלום בחדרה האריך בצהריים את מעצרו בחמישה ימים וחקירת המשטרה נמשכת.

סגן מפקד משטרת חדרה, רב פקד גיל אלחדד, אישר כי אכן נפתחה חקירה בחשד למקרי האונס ומעצר הקטין והחייל הוארך על ידי בית משפט השלום בחדרה. לדבריו, החקירות בראשיתן והן יימשכו עד למיצוי האמת.

שלושה אחים נאשמים באונס נערה בת 16

בשבוע שעבר הותר לפרסום כי לבית המשפט המחוזי בלוד הוגש לאחרונה כתב אישום נגד שלושה אחים מאזור המרכז, בני 18, 19 ו-21, הנאשמים באונס קבוצתי של נערה בת 16, איתה הייתה לאחד האחים היכרות מוקדמת. מבקשת המעצר עולה, כי אחד האחים אף הזמין חבר נוסף "להשתתף באורגיה" עם הקטינה.

על פי כתב האישום, שהותר לפרסום לבקשת וואלה! חדשות, לפני כחודש הגיעו המתלוננת ואחת מחברותיה אל ביתם של האחים, ותחילה שתו שם וודקה עם האח הצעיר. בשלב מסוים הצטרף אליהם גם אחיו האמצעי. לאחר זמן קצר עזבה החברה את המקום, והאח הצעיר אמר למתלוננת כי הוא רוחש כבוד לנשים והבטיח שאם תישאר לישון בביתו היא תישן ביחידת הדיור והוא בבית. עוד אמר לה, כי "אם מישהו יעז לגעת בה", הוא ירצח אותו.

לטענת הפרקליטות, בשלב מסוים הגיע למקום גם האח הבכור, והארבעה המשיכו לשתות אלכוהול. לאחר ששתתה מספר כוסות וודקה חשה המתלוננת ברע, והקיאה מספר פעמים. אז, נטען בכתב האישום, ניצלו השלושה את מצבה המעורפל, ואנסו אותה בזה אחר זה מספר פעמים. "כל אותה עת הייתה המתלוננת מעורפלת, מעולפת וערה לסירוגין, שכבה לבלי יכולת להביע התנגדות במלים ובמעשים, והייתה כחפץ בידי הנאשמים, אשר עשו בה כרצונם", נכתב בכתב האישום. לאחר שמעשי האונס הסתיימו, התקשרה המתלוננת אל דודה וביקשה שיסייע לה. הדוד מיהר להזעיק את המשטרה, וכאשר השוטרים הגיעו למקום אמר להם האח הצעיר כי אין אצלו אף אחת. אז חזר פנימה לבית, הלביש את המתלוננת בכוח, תוך שהוא צועק עליה "יא בת זונה קומי", ואז ניסה להימלט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully