וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח הכפול בבאר שבע: החשוד שיחזר ומעצרו הוארך

רמי שני

7.12.2012 / 10:36

מעצרו של יבגני בגץ, החשוד ברצח אשתו וגבר נוסף לאחר שחשד כי בין השניים מתנהל רומן, הוארך ב-14 ימים. המשטרה הגישה דו"ח סודי שבו פירטה את הממצאים שעלו בחקירה עד כה

צילום: חובבים, רומן בנימין ואנר, עריכה: יותם בן-דוד

(זירת האירוע בבאר שבע, אמש)

בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שישי) ב-14 ימים את מעצרו של יבגני בגץ, תושב העיר בן 23, החשוד ברצח אשתו גלינה, בת 31, ורוסלן זחרוב, בן 52, אמש. בגץ, שהוכנס לאולם בית המשפט בעיר כשפניו גלויות, שחזר את האירוע בפני המשטרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד בבית המשפט, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בית משפחת הנרצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה הגישה דו"ח סודי שבו פירטה את הממצאים שעלו בחקירה עד עתה לתמיכה בהארכת המעצר. עורך דינו טען בדיון כי מדובר במעצר ראשון שלו. השופט, יואל עדן, ציין כי לבגץ מיוחס חשד של רצח בכוונה תחילה וקבע כי לאור קיומו של חשד סביר לביצוע העבירות יוארך המעצר.

מהחקירה עלה כי החשוד הגיע למספרה וראה שם את אשתו משוחחת עם בעל המספרה, לאחר שחשד זה זמן כי היא מנהלת עמו רומן. לאחר מכן הוא שלף אקדח וירה בהם כמה פעמים. זמן קצר לאחר הוא התקשר למוקד 100 ואמר: "יריתי באשתי ובמאהב, בואו מהר". שוטרים ועוברים ושבים השתלטו עליו והוא נעצר. השניים פונו במצב אנוש לבית החולים סורוקה בעיר, שם נקבע מותם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת האירוע בבאר שבע/מערכת וואלה!, צילום מסך

אשתו של הספר שנרצח, שהגיעה אמש לזירת הרצח, סירבה להאמין למה שאירע. "הוא בסך הכל הלך לעבודה, ועכשיו הוא לא יחזור אליי ולשני הילדים. אני לא מאמינה לסיפורים שמספרים", אמרה בהתייחסה לטענת בגץ, מאבטח שברשותו נשק, כי אשתו ניהלה רומן עם הספר וזו הסיבה שירה בהם.

"הוא 15 שנים פה. אף אחד לא יכול להגיד שהוא היה בן אדם רע, שצעק על מישהו. שמעתי את כל הבומים ואחרי כן התקשרו הילדים ואמרו שקרה משהו עם אבא. נסעתי איתו באוטו כשהוא עוד היה חי. אחר כך הבן שלי ניסה לתפוס את הרוצח, שגר כאן. הוא ניסה להרוג גם אותו ולא הצליח. טרגדיה. אסון גדול קרה לנו", הוסיפה אשת הספר.

גיסו של הספר שהיה במקום האירוע, שמע את היריות והתקרב לאזור, סיפר לוואלה! חדשות: "שמעתי בומים וירדתי לרחוב. ראיתי בן אדם שיורה בספר ובבחורה אחרת, חיכיתי שהוא יגמור כי לא רציתי להיפגע. ראיתי את האיש שמחזיק באקדח הולך באמצע הכביש, על הדשא, ואז בא הבן של הספר, וגם בו הוא ניסה לירות, אבל לא היו לו כבר כדורים. בדקתי וראיתי שאין לו דופק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully