וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח כפול בבאר שבע: גבר ואישה נורו למוות

רמי שני

6.12.2012 / 20:18

בעלה של האישה, שחשד כי היא מנהלת רומן עם גבר אחר, חשוד שפתח באש לעבר השניים סמוך למספרה בעיר. מותם נקבע בבית החולים סורוקה. החשוד דיווח למוקד 100 על המעשה ונעצר

רצח כפול בבאר שבע: גבר כבן 25 חשוד שרצח הערב (חמישי) ביריות את אשתו וגבר נוסף, בדרך מצדה בעיר. השניים נפצעו באורח אנוש ומותם נקבע בחדר ההלם בבית החולים סורוקה בעיר, אליו פונו.

הקורבנות הם בעל מספרה בשנות ה-50 לחייו ואשתו של החשוד, בשנות ה-20 לחייה .מהחקירה עולה כי החשוד הגיע למספרה וראה שם את אשתו משוחחת עם בעל המספרה, לאחר שחשד מזה זמן שאשתו מנהלת עמו רומן. אז שלף אקדח וירה בהם מספר פעמים. זמן קצר לאחר הרצח התקשר החשוד למוקד 100 ואמר: "יריתי באשתי ובמאהב, בואו מהר". שוטרים ועוברים ושבים התשלטו עליו זמן קצר לאחר מכן. יצוין כי לזוג יש ילד בן שש, ולספר יש בן ובת.

ביום שלישי נפצע תושב נצרת כבן 30 באורח בינוני מפיצוץ רכב, במהלך נסיעה ברחוב הסביון בנצרת עילית. מחקירה ראשונית עולה כי סמוך לשעה 22:30 נשמע פיצוץ עז, שככל הנראה מקורו בתחתית הרכב. חוקרי תחנת נצרת עילית ומחוז הצפון הגיעו למקום והם חוקרים את נסיבות האירוע, כאשר החשד העיקרי לפיה שעה הוא כי מדובר בניסיון חיסול. במקביל, למקום הגיע חבלן משטרתי.

אזור האירוע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully