וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 4 שנים: השחקן חנן גולדבלט שאנס השתחרר מהכלא

25.11.2012 / 17:20

גולדבלט שהורשע באונס שוחרר אחרי שריצה 2/3 מעונשו, לאחר שהפרקליטות החליטה לא לערער על הכרעת ועדת השחרורים. לאחר שחרורו, ייאסר עליו ליצור קשר עם המתלוננות נגדו

אחרי 4 שנות מאסר בשל עבירות מין: חנן גולדבלט השתחרר מהכלא/צילום: טל אנגלנדר, עריכה: טל רזניק

(צפו בגולדבלט בצאתו מהכלא)

השחקן חנן גולדבלט, שהורשע בשורת עבירות מין, השתחרר היום (ראשון) מכלא חרמון שבצפון, בתום ריצוי ארבע שנות מאסר, שהן שני שליש מעונש המאסר שנגזר עליו. זאת, לאחר שהפרקליטות החליטה שלא לערער על הכרעת ועדת השחרורים לקצר את עונשו.

חנן גולדבלט בקבלת פסק הדין בבית המשפט, פברואר 2011. עומר מירון
יצא לחופשי. גולדבלט/עומר מירון

פרקליטות מחוז צפון הודיעה הבוקר למזכירות שב"ס כי החליטה בסופו של דבר שלא להגיש עתירה נגד החלטת ועדת השחרורים. מהפרקליטות נמסר כי "החלטה זו התקבלה לאחר עיון בהחלטת ועדת השחרורים ובחינת סיכויי ההצלחה בעתירה, ועל דעת פרקליטות המדינה". עוד הודיעה הפרקליטות כי "בהתאם לחוק פיקוח עברייני מין, הוצא הבוקר על-ידי בית המשפט המחוזי בתל אביב צו פיקוח על עברייני מין האוסר על גולדבלט יצירת קשר עם המתלוננות וכן אוסר עליו לעסוק בעבודה הכרוכה בקשר עם קטינות או נשים אשר עלולות להימצא עמו ביחידות או תחת יחסי מרות".

אחת הנערות חשפה את סיפורה באינטרנט

גולדבלט נידון ב-2008 לשבע שנות מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי, לאחר שהורשע באונס ובביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בחמש נשים שונות. בעקבות הערעור שהגיש, בפברואר 2011 זיכה אותו בית המשפט העליון מאישום אחד של אונס, וקיצר את העונש שהוטל עליו בבית המשפט המחוזי בשנה - לשש שנות מאסר.

הפרשה נחשפה ב-2005, לאחר שאחת הנערות חשפה את סיפורה באינטרנט, וסיפרה כי כבר ב-1989, כשהייתה בת 16, היא נוצלה מינית על ידי "שחקן-בדרן, שהיה מפורסם מאוד". גולדבלט נעצר, שהה קרוב לשלוש שנים במעצר בית ובמהלך כל המשפט טען לחפותו. כאמור, ב-2008 קבע בית המשפט המחוזי בתל אביב כי הוא ניצל את האמון שנתנו בו תלמידותיו, וביצע בהם עבירות מין בזמן שהתאמנו על "סצנה" שהמציא שכללה מגע אינטימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully