וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: גרר צעירה לשיחים בצד הרחוב ותקף מינית

גלעד גרוסמן

22.11.2012 / 19:47

צעיר פלסטיני נאשם שתפס בחולצתה של בת 18, גרר אותה אל שיחים סמוכים, ואילץ אותה לבצע בו מין אורלי. הפרקליטות מבקשת להאריך מעצרו עד תום ההליכים: "לא הרפה למרות בכיה"

פלסטיני בן 24 מהכפר יטא הסמוך לחברון הואשם היום (חמישי) בביצוע מעשה סדום ומעשה מגונה בבת 18 לפני כשבוע. הפלסטיני, מוחמד הליס, מואשם שתקף את הצעירה כאשר הלכה ברחוב סמוך לקניון הזהב בראשון לציון בו היא עובדת. בבקשת המעצר נכתב כי "הנאשם תקף בחורה צעירה ברחוב ראשי במרכז העיר, ביצע בה מעשים מגונים ומעשה סדום בברוטליות ולא הרפה ממנה, למרות בכייה ותחנוניה כי יניח לה, עד אשר בא לסיפוקו".

על פי האישום, הליס רכב על אופניו ונעצר מול הצעירה בעת שהלכה לתחנת האוטובוס בסיום עבודתה, ביצע בה מעשה מגונה וחטף מידיה את הטלפון הנייד שלה. היא ניסתה להשתחרר מאחיזתו, אך הוא תפס את חולצתה, הושיב אותה על הקרקע ואז גרר אותה מתחת למעקה בטיחות אל תוך שיחים סמוכים.

לטענת הפרקליטות, הליס התיישב על הצעירה, סתם את פיה באמצעות ידו, נישק אותה בכוח, והפשיט אותה בכוח. לאחר מכן אילץ אותה לבצע בו מין אורלי. לבסוף השיב לנערה את הטלפון שלה ועזב את המקום. ביום למחרת זיהתה הצעירה את הליס כאשר התלוותה לסריקות המשטרה אחריו והוא נעצר. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הליס עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully