וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הנרצחת בתאילנד: "לא להכניס הרוצח הנתעב לארץ"

13.11.2012 / 12:28

רבקה אמסלם, אמה של קרול שנרצחה וגופתה בותרה ב-2004 על ידי בעלה לשעבר, מזועזעת מהחנינה שקיבל. "אף אחד לא יודע מה אני עוברת", ציינה, "אני מחפשת צדק עבור הבת שלי"

"אני רוצה שמדינת ישראל תחשוב טוב טוב אם היא רוצה להכניס את הרוצח הנתעב הזה לשטחה", כך אומרת הבוקר (שלישי) רבקה אמסלם, אמה של קרול אמסלם, שנרצחה על ידי בעלה לשעבר, אלי כהן, הצפוי להשתחרר מהכלא בתאילנד בעוד כחצי שנה. אמסלם הביעה זעזוע מהשחרור הצפוי, וקראה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, להתערב ולהביא להמשך כליאתו של רוצח בתה. "הבת שלי לא נרצחה בירייה. הוא בזז את גופה. פירק אותה לגורמים", אמרה.

רבקה אמסלם אמה של קרול כהן אשר נרצחה על ידי גרושה אלי כהן בתאילנד בשנת 2004, נובמבר 2012. בן קלמר
"הוא בזז את גופה. פירק אותה לגורמים". אמסלם/בן קלמר

במקביל, שר הפנים, אלי ישי, הכחיש הבוקר את הפרסומים בנוגע למעורבותו לכאורה בקידום שחרורו של כהן. לדבריו, בתפקידיו השונים הוא פועל לעזור לצעירים שהסתבכו בפלילים, בעיקר בתחום הסמים, בהודו ותאילנד, לרצות את מאסרם בארץ - עקב תנאי המאסר הקשים בחו"ל. "מעולם לא הייתי פועל ביודעין למען שחרורו של רוצח, ואם אכן הייתי מעורב בכך, הטעו אותי", מסר ישי. "מקומו של רוצח, כל רוצח, הוא בכלא עד לסוף ימיו".

רבקה אמסלם אינה מסתפקת בהכחשה. "אני קוראת לאשתו של אלי ישי ולכל אם בישראל, שישמעו את מה שאני עוברת", אמרה בדמעות. "אני מחפשת צדק עבור הבת שלי. את הראש שלה מצאו בשקית בנפרד, הוא עקר את עיניה, הרגליים אפילו לא הובאו לקבורה. אני שואלת אתכן: לאדם כזה מגיע להשתחרר? מעניין מה היה אילו דבר כזה היה קורה חלילה לבת של אחד מחברי הכנסת. האדמה הייתה רועדת – והרוצח לא היה משתחרר".

"שמישהו ממקבלי ההחלטות ירים אליי טלפון"

"זה לא יתכן שסוחרי סמים יושבים שם בכלא שנים רבות, ואילו הרוצח של הבת שלי משתחרר. זה לא אמיתי, אני לא יכולה להאמין שהוא ישב רק תשע שנים", הוסיפה אמסלם בכאב. "אני רוצה שמישהו ממקבלי ההחלטות ירים אליי טלפון. שיתייחסו. אני אם חד-הורית, מפרנסת יחידה. אף אחד לא יודע מה אני עוברת בחגים, בשבתות, כשאני מחכה שאולי בכל זאת הבת שלי תחזור".

עו"ד דיקלה טוטיאן, מנכ"ל מרכז נגה לזכויות נפגעי עבירה בקרייה האקדמית אונו, שמייצגת את רבקה אמסלם, אמה של קרול כהן, אמרה בתגובה לשחרורו הצפוי של אלי כהן כי "מדובר בבשורות מרות במיוחד עבור המשפחה. אני לא רוצה להאמין שגורם רשמי כלשהו במדינת ישראל יסייע לרוצח להשתחרר, תוך התעלמות בוטה מהנזק שנגרם לקורבנותיו הרבים. חשוב לזכור, כי מדובר בעבריין מורשע ומסוכן שבמידה ויחזור לישראל יתהלך חופשי ובני המשפחה הם שיהפכו לאסירים".

הבוקר אישרו במשרד החוץ כי כהן בן ה-45 קיבל חנינה במפתיע ממלך תאילנד, וכי הוא צפוי להשתחרר במאי 2013 ממאסר. כהן הורשע בשנת 2004 ברצח ובביתור גופתה של אמסלם, לאחר שהודה המעשה, ונידון למאסר עולם. את פלג גופה העליון של הנרצחת מצאו במזוודה שהושלכה לנהר צ'או פראיה שבבנגקוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully