וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד בהתעללות בזוגתו נעצר: "עברה מסכת ייסורים"

קובי דוד

8.11.2012 / 17:35

המשטרה עצרה גבר החשוד כי התעלל מינית בבת זוגו בת ה-23 והיכה אותה. המשטרה החלה בחקירה ללא ידיעת הצעירה, שחששה להתלונן. "דאגנו למנוע את הרצח הבא", מסבירים במשטרה

בית משפט השלום בנצרת האריך היום (חמישי) את מעצרו של תושב הצפון בן 32 שנעצר אמש על ידי משטרת בית שאן בחשד שאנס את חברתו לחיים, ביצע בה מעשי סדום והתעלל בה מינית. האיש מוכר למשטרה ונחשד בעבר בעבירות סמים ואלימות.

בשבועות האחרונים ניהלה תחנת משטרת בית שאן חקירת מודיעין מיוחדת אחר צעירה בת 23, תושבת העיר, שעל פי החשד נפלה קורבן לאלימות ומעשי סדום מצד בן זוגה. חוקרי המשטרה סברו כי הצעירה חששה מהגשת תלונה בתחנת המשטרה מאחר ובן זוגה איים על חייה אם תגיש תלונה כנגדו.

לאחר איסוף עדויות, הוחלט לזמנה לתחנת המשטרה. הצעירה סיפרה לחוקרים על מסכת הייסורים שחוותה בעשרת החודשים האחרונים. לדבריה, בן זוגה נהג להכות אותה, לבצע בה מעשי סדום ובאחת הפעמים הוא גם ניסה לאנוס אותה.

"מדובר במקרה חמור ויוצאי דופן", אמר מפקד תחנת משטרת בית שאן, סנ"צ רן אופיר. "בשל חוסר שיתוף פעולה מצד הצעירה, הוחלט לפתוח בחקירה מודיעינית, דרכה הצלחנו להגיע לחשודה ולבן זוגה המוכר למשטרה". בתשאולה אמרה הצעירה שבמקרים לא מעטים היא נזקקת לטיפול רפואי בבית החולים כתוצאה מהמכות שקיבלה מבן זוגה. הצעירה סיפרה ששיקרה לצוות הרופאים, וסיפרה כי נחבלה במהלך עבודתה כי חששה לחייה.

החשוד, המתגורר באחד המושבים באזור בית שאן, זומן אמש לחקירה בתחנת משטרת בית שאן כדי למסור את עדותו. הוא הכחיש את המעשים המיוחסים לו, אולם קשר את עצמו למיקום האירועים עליהם דיווחה חברתו. לדברי סנ"צ אופיר, מעצרו של החשוד מנע אסון כבד. "אנחנו דאגנו למנוע את הרצח הבא. לפני שיהיה מאוחר יותר. אסור לנהוג באדישות כלפי כל מקרי אלימות כזה או אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully