וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר מג"ב התקשר למשטרה ודיווח: "יריתי למוות באשתי"

29.10.2012 / 11:30

חשד לרצח בבת ים: אישה כבת 50 נמצאה ללא רוח חיים בדירה ברחוב בלפור, זמן קצר לאחר שבעלה דיווח למשטרה כי רצח אותה ביריות. לצד גופתה נמצא בנם בן ה-20, שהיה עד לרצח

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

שוטר מג"ב בשנות ה-40 לחייו התקשר הבוקר (שני) למוקד 100 של המשטרה ודיווח כי ירה למוות באשתו בדירתם שברחוב בלפור בבת ים. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהגיעו לדירה, מצאו את האישה, כבת 50, ללא רוח חיים. בנם בן ה-20 של בני הזוג נמצא ליד הגופה, והיה עד לרצח אמו.

דובר מד"א, זכי הלר, מסר כי "בסביבות השעה 11:10 קיבלנו קריאה על אישה פצועה מירי ברחוב בלפור בבת ים. פרמדיקים שהגיעו לזירה מצאו אישה בת 52 פצועה מירי בפלג גופה העליון כשהיא ללא דופק וללא נשימה. הפרמדיקים ניסו לבצע בה החייאה אך נאלצו לקבוע את מותה".

גבר רצח את אשתו בבת ים , אוקטובר 2012. יותם רונן
בנם של הזוג היה עד לזוועה. זירת הרצח, הבוקר/יותם רונן

לפני כחודש התקשר למשטרה תושב הרצליה בשנות ה-60 לחייו, והודה שרצח את אשתו. כוחות מגן דוד אדום מצאו את האישה, בשנות ה-40 לחייה, ללא רוח חיים וקבעו את מותה. ילדתם של בני הזוג, בת ארבע, הייתה בדירה בעת האירוע והועברה לטיפול שירותי הרווחה. החשוד ברצח נלקח לחקירה במשטרת גלילות, ובדיקת המשטרה העלתה כי רצח גם את אשתו הקודמת. בחקירת המשטרה התברר כי לפני 21 שנה, רצח האיש את אשתו הקודמת. במשפטו, נמצא האיש לא כשיר לריצוי עונש מאסר ואושפז בבית החולים הפסיכיאטרי אברבנאל במשך 14 שנים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גבר רצח את אשתו בבת ים , אוקטובר 2012. יותם רונן
כוחות ההצלה שהגיעו למקום מצאו את האישה ללא רוח חיים. זירת הרצח, הבוקר/יותם רונן

כשבועיים קודם לכן, נמצאה בדירה בדימונה אישה בת 32 ללא רוח חיים, כשעל גופה סימני אלימות, בהם חתכים רבים. שוטרי תחנת דימונה פתחו בחקירת האירוע, ועצרו את בעלה של האישה, שהועבר לחקירה. מפקד תחנת דימונה, סגן-ניצב שלום אלמליח, אמר כי הבעל הוא זה שהזעיק את השוטרים, לאחר שלטענתו מצא אותה כששב לביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully