וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: האישה והילדים ישנו, הגבר הצית את הדירה

24.10.2012 / 15:50

איהאב נימר משועפט נאשם כי הצטייד ב-18 ליטרים בנזין, ובשעת בוקר מוקדמת, כשכל משפחתו ישנה, הצית את הדירה ונמלט. האישה נהרגה, וחמשת הילדים בני 9-3 נותרו יתומים

משפט רצח מזעזע שנוהל במשך שנתיים הגיע היום (רביעי) לסיומו בהכרעת דין שניתנה בבית משפט המחוזי בירושלים. איהאב נימר, תושב מזרח ירושלים, הואשם ברצח אשתו, בניסיון לרצוח את חמשת ילדיו ובהצתה ביתם. לפי כללי המשפט הישראלי, על נימר צפוי להיגזר מאסר עולם.

המקרה התרחש בחודש יולי 2010, אז פרצה שריפה בדירה פרטית בשכונת שועפט שבמזרח ירושלים. כוחות הכיבוי וההצלה שהגיעו למקום חילצו מהדירה גופת אישה ופינו ממנה חמישה ילדים בני 3-9 שסבלו מכוויות בכל חלקי גופם ומצבם הוגדר קשה. בחקירת הזירה נמצאו שרידי חומר דליק ונקבע שמדובר בהצתה.

נימר נעצר זמן קצר אחר כך, ובכתב אישום שהוגש נגדו נטען כי יום לפני כן רכש ממכולת "אבן שושה" הסמוכה מיכל ריק, ובשעת לילה הגיע לתחנת דלק ליד מקום מגוריו ומילא אותו ב-18 ליטרים של בנזין. לפי כתב האישום, בשעה 05:30 בבוקר, כשכל בני משפחתו ישנו, שפך נימר את החומר הדליק בחדר השינה של אשתו, בחדר השינה שלו ובמבואת הדירה, ואז הצית את המקום ונמלט.

הכרעת הדין התקבלה פה אחד על ידי השופטים צבי סגל, משה דרורי ויועד הכהן. ההרכב פרש את החלטתו על פני 80 עמודים וקבע בין היתר כי נימר היה מודע למעשיו, פעל בתכנון וביצע את העבירות "מעבר לספק סביר". "גם אם הייתה כוונתו של הנאשם שלא להמית את המנוחה אלא רק לפגוע בגופה, באמצעות הצתה מתקיים בהתנהגותו היסוד העובדתי של גרימת מוות", כתבו השופטים. "שפיכת חומר דליק על גופו של אדם שעה שהוא ישן, הצתת המקום ובריחה ממנו טומנים בחובם את הציפיות הנדרשות לאפשרות גרימת מותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully