וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריה אלפרון נאשם בסחיטה באיומים: "הטיל אימה"

גלעד גרוסמן

21.10.2012 / 12:58

לדברי הפרקליטות, העבריין הבכיר איים על אדם אחר כי אם לא ישלם חוב כספי, "חמש שנים לא ייצא מבית החולים". במקרה אחר נטען כי ניסה לסחוט אישה בשל סכסוך על שימוש במקלט

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (ראשון) כתב אישום נגד העבריין הבכיר אריה אלפרון ושני נאשמים נוספים, בגין ביצוע שתי עבירות של סחיטה באיומים. על פי כתב האישום, שהוגש על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, בחודש יולי פנה אדם בשם שלום גביזון אל אלפרון, כדי שיסייע לו בגביית חוב. אלפרון וגביזון תכננו לסחוט את המתלונן בתיק כדי לגרום לו לשלם את החוב.

לטענת הפרקליטות, אלפרון וגביזון נפגשו עם האיש והשלושה סיכמו שהוא ישלם 50 אלף שקל. בהמשך התקשר אלפרון מספר פעמים למתלונן ודרש שישלם את החוב, תוך שהוא "מטיל עליו אימה". בכתב האישום נכתב כי אלפרון התקשר אליו ואמר לו, בין השאר, "אם אתה לא משלם את זה, אני אומר לך אולי חמש שנים לא תצא מבית החולים".

אריה אלפרון מובא להארכת מעצר, אוקטובר 2012. דרור עינב
שוחרר מהכלא לפני כמה חודשים. אריה אלפרון מובא להארכת מעצרו בשבוע שעבר/דרור עינב

במקרה אחר נאשם אלפרון שקשר קשר עם אדם בשם לירז שרון, כדי לסחוט דיירת בבניין ברמת גן, אשר שרון השתמש במקלט שלו כדי לאחסן בקבוקים וציוד של קיוסק בבעלותו. זאת, מכיוון ששרון סירב לפנות את המקלט השייך לבניין, והדיירת סירבה להסכם פשרה שיתיר לו להשתמש בחלק מהמקלט. אלפרון נאשם כי התקשר אליה ואיים עליה.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרם של אלפרון, גביזון ושרון עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר נכתב כי המתלונן באישום הראשון אמר לשוטרים כי החוב המדובר לא קיים וכי הדברים שאמר לו אלפרון נאמרו בצחוק. עוד נטען, כי במהלך חקירתו אמר המתלונן לשוטר: "מה אתם משוגעים? הבאתם אותי למסור עדות על אדם כזה? אתם רוצים שאפתח על בנאדם כזה?". כמו כן, בבקשת המעצר נטען כי כשגביזון אומת עם דברים שאמר אלפרון, לפיהם ייתן "שתי פצצות" למתלונן, השיב: "אין לי תגובה לזה, אני נגד אלימות... יכול להיות שאריה התכוון שהוא יביא למתלונן שתי בחורות פצצות, מאיפה אני יודע". פרקליטו של אלפרון, עו"ד יניב שגב, סירב להגיב.

אלפרון נעצר בשבוע שעבר בביתו בזכרון יעקב בחשד למעשים בהם הוא מואשם כעת. רק לפני מספר חודשים השתחרר מהכלא, לאחר שריצה עונש מאסר של כמעט שנתיים בגין עבירה דומה של סחיטה באיומים, בתחום עסקי מיחזור הבקבוקים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully