וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר במשטרה חשוד שהטריד מינית שוטרות ששירתו עמו

16.10.2012 / 13:54

הותר לפרסום: קצין בדרגת ניצב-משנה, שמשרת במחוז מתוקשר מאוד, נחקר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שהטריד מינית שתיים או שלוש שוטרות. מח"ש: "החשוד שיתף פעולה בחקירתו"

בית משפט השלום בתל אביב התיר לפרסם בצהריים (שלישי) כי במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) במשרד המשפטים מתנהלת חקירה נגד קצין משטרה בדרגת ניצב-משנה, החשוד בעבירות הטרדה מינית של שתיים או שלוש שוטרות ששירתו עמו במהלך השנה וחצי האחרונות. צו איסור פרסום גורף שהוטל על הפרשה הוסר בעקבות פניות כתבים לבית המשפט.

אתמול נחקר לראשונה הקצין, שממלא תפקיד בכיר במחוז מתוקשר במשטרה. ממח"ש נמסר כי הקצין שיתף פעולה באופן מלא בחקירתו. מדובר בעבירות ברף הנמוך של עבירות המין.

ניצב שחם עזב את תפקידו בשל פרסום החשדות נגדו

לפני כחודשיים פורסמו חשדות נגד ניצב ניסו שחם, אז התברר כי מספר שוטרות, בהן קצינה אחת לפחות, התלוננו נגד שחם וטענו כי הוא ביצע עבירות מין, בהן עבירה של בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית וביצוע מעשים מגונים. בעקבות חשיפת התלונות, יצא שחם לחופשה, שלאחריה עזב את תפקידו. הוא נחשד בביצוע עבירות מין בשבע שוטרות. במהלך חקירתו הודה שחם בקיום יחסי מין בהסכמה והכחיש את ההאשמות לפיהן הדברים נעשו בכפייה.

מעבר לשחם, התעורר החשד כי מפקד מרחב ציון במשטרה, תת-ניצב נסים אדרי, ידע על התלונות נגד שחם לפני שנמסרו למחלקה לחקירות שוטרים, אך לא דיווח עליהן. לאדרי נערך שימוע בבית הדין המשמעתי של משטרת ישראל, שם הכחיש את האשמות נגדו. במהלך השימוע, חזר אדרי על טענותיו כי שמע על העבירות שלכאורה עשה שחם כ"רכילות", ולכן לטענתו לא חלה עליו חובת הדיווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully