וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס את בתו החורגת בת השבע במשך שנים

10.10.2012 / 11:38

תושב ירושלים בן 40 נעצר בחשד שביצע את המעשים עשרות פעמים במשך שש שנים. הנערה, היום בת 13, נתנה עדותה לחוקרים, והמשטרה צפויה להגיש כתב אישום. מעצר האב הוארך

חשד לפרשת אונס חמורה בירושלים: חוקרי מרחב מוריה במשטרה עצרו אמש (שלישי) גבר בן 40, תושב ירושלים, בחשד שאנס, ביצע מעשים מגונים ומעשי סדום בבתו החורגת משך שש שנים, מאז הייתה בת שבע.

על פי החשד, קיים האב החורג קשר מיני מתמשך עם בתו, ולאחר שעברה לפנימייה, נהג לשמר את הקשר המיני ואף לנהל עמה שיחות בעלות אופי מיני דרך רשת הפייסבוק. במהלך זמן זה, כך נחשד, הוא נפגש אתה בפארקים, באזור הפנימייה וגם כשחזרה לחופשות בביתה, שם ביצעה בה את המעשים עשרות פעמים.

החקירה התאפשרה לאחר שהנערה, כיום בת 13, פנתה לרשויות הרווחה, אשר פנו למשטרה, וזו פתחה בחקירה. תחילה סירבה הנערה לשתף פעולה עם החוקרים, אולם לאחר שאלו דובבו אותה והבטיחו כי לא יאונה לה כל רע, היא גוללה את מסכת הייסורים שעברה בשש שנים האחרונות.

לאחר גביית העדות מהנערה, עצרה אתמול המשטרה את האב החורג בביתו. בחקירתו, הודה האיש בחשדות המיוחסים לו. מעצרו הוארך היום בשלושה ימים, ובמשטרה מתכוונים להגיש נגדו כתב אישום כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully