וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאבקה וניצלה מאונס: "הייתי בין חיים למוות"

קובי דוד

4.10.2012 / 14:00

תושבת הגליל התחתון סיפרה כי במהלך צעידה בשעות הבוקר התנפל עליה אדם וניסה לאנוס אותה, אך כשל בשל התנגדותה. "אני לוחמת", אמרה האישה. פועלים שעבדו באזור נעצרו ושוחררו

תושבת מושב בגליל התחתון בשנות השישים לחייה מתקשה לעכל את הטראומה הנפשית הקשה שחוותה בתחילת השבוע. לדבריה, במהלך צעידה ספורטיבית בשעות הבוקר המוקדמות סמוך לשדה חקלאי, התנפל עליה פועל, ככל הנראה שוהה בלתי חוקי, ניסה לאנוס אותה באכזריות ופצע אותה בראשה באמצעות אבן גדולה.

לאחר עימות פיזי בין השניים, הצליחה האישה להשתחרר מאחיזתו והזעיקה את כוחות המשטרה. "אני עדיין נמצאת בשלב ההלם הראשוני", סיפרה חנה (שם בדוי) בשיחה עם וואלה! חדשות. "הייתי בין חיים למוות. הוא תקף אותי באכזריות, היכה אותי עם אבן גדולה וניסה לחנוק אותי עד שלא נותר לי אוויר". חנה הצליחה להיאבק עם החשוד במשך דקות ארוכות מה שלטענתה, הציל אותה מאונס אכזרי. "אני לוחמת. היה לו עסק עם אישה חזקה. אני לא בטוחה שכל אישה אחרת הייתה מסוגלת להילחם כמוני".

כוחות משטרת טבריה עצרו לתשאול משטרתי שישה פועלים שעבדו בשדה בעת המעשה, אך הם שוחררו לאחר שלא נמצאו כל ראיות נגדם. סגן מפקד תחנת משטרת טבריה, רפ"ק גדי רון, ציין כי "החקירה עדיין מתנהלת בתחנת המשטרה, טרם נעצר חשוד במעשה".

חנה טוענת כי תופעת השוהים הבלתי חוקיים מאיימת על ביטחון התושבים במושב בו היא מתגוררת. "הכתובת הייתה על הקיר. כוחות הביטחון והחקלאים צריכים לקחת אחריות ולטפל בתופעה המדאיגה הזו. אנחנו חיים בחוסר ביטחון מחולט. אם היום זה קרה לי, מחר זה יכול לקרות לכל אדם אחר. החקלאים מפעילים עובדים לא חוקיים שיעבדו בשטחי החקלאות ולא מבינים את חומרת האסון. הם נמצאים בתוכנו ועושים מה שהם רוצים מבלי שאף אחד ייפקח עליהם. החקלאים צריכים לקחת אחריות ולהעסיק רק פועלים חוקיים שאינם מהווים איום לתושבים".

חנה מקווה כי המקרה המצער שלה ידליק נורה אדמה אצל החקלאים המעסיקים שוהים בלתי חוקיים. "אסור להקל ראש בתופעת העובדים הלא חוקיים. בייחוד ברגע שאנחנו איבדנו את הביטחון האישי שלנו בבית שלנו. לי נותרה צלקת נפשית שלעולם כבר לא תגליד. חייבים למנוע את המקרה הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully