וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תג מחיר": כתובות רוססו על מסגד ליד חברון

ניר יהב ויהושע בריינר

12.9.2012 / 13:07

בין היתר, נמצאה גם הכתובת "מגרון" על קיר מסגד בכפר אימריש שליד חברון. במקביל, תושבי כפר סמוך טענו כי הניסו נוסעי מכונית ישראלית שניסו להצית מכונית של פלסטינים

כשבוע וחצי לאחר פינוי המאחז מגרון, נמצאו הבוקר (רביעי) כתובות גרפיטי שרוססו על קיר מסגד בכפר הפלסטיני אימריש, שליד חברון. על הקיר נכתב: "תג מחיר" ו-"מגרון". ככל הנראה, הכתובות רוססו לפני כשני לילות. במקביל, תושבי הכפר עבדה הסמוך טענו כי הניסו נוסעי מכונית ישראלית שניסו להצית מכונית של פלסטינים. כוחות הביטחון חוקרים את נסיבות המקרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כוחות הביטחון חוקרים את נסיבות המקרה. המסגד באימריש/מערכת וואלה!, צילום מסך

פורום "תג מאיר", הפועל נגד גילויי גזענות בישראל, גינה את השחתת המסגד. "זהו המסגד ה-11 שחולל, והוא מצטרף לשלושה בתי תפילה נוצריים שחוללו בישראל ובשטחים מאז החלו פעולות תג מחיר", נמסר. "מעשי תג מחיר מתגברים גם בתדירותם וגם במידת ההעזה שלהם. אזלת היד של המשטרה, השב"כ והפרקליטות מאפשרת את ההסלמה הזו, שעלולה להוביל לשפיכות דמים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום השחתת המסגד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר, הציתו אלמונים את דלת הכניסה של מנזר השתקנים בלטרון שבעמק איילון. כמו כן, על קירות המבנה רוססו כתובות נאצה, בהן: "ישוע קוף", שמות המאחזים "מעוז אסתר" ו"רמת מגרון", ו"ערבות הדדית". מהמשטרה נמסר, כי החשד המרכזי הוא כי מדובר בתגובה ראשונה לפינוי מגרון.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, גינה את השחתת מנזר השתקנים ואמר כי "מדובר במעשה נפשע שהאחראים לו צריכים להיענש בחומרה". לדבריו, "חופש הדת וחופש הפולחן בישראל הם מהיסודות הבסיסיים ביותר במדינת ישראל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככל הנראה הכתובות רוססו לפני כשני לילות. המסגד באימריש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully