וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: תושב הצפון חטף צעירה, כלא ואנס אותה

קובי דוד

12.9.2012 / 11:21

מוחמד בן אדיב עבדאללה, תושב כפר מנדא בן 37, נאשם כי חטף צעירה בשנות ה-20 לחייה והעביר אותה מסכת ייסורים ארוכה. בכפר לא מופתעים: "אדם עם בעיות התנהגות חמורות"

בית המשפט המחוזי בחיפה התיר אתמול (שלישי) לפרסום כתב אישום חמור נגד תושבי הכפר מנדא, מוחמד בן אדיב עבדאללה, הנאשם כי חטף, כלא, אנס וביצע מעשה סדרום בצעירה בשנות ה-20 לחייה. על פי כתב האישום, אשר הוגש בידי פרקליטות מחוז חיפה והותר לפרסום באופן חלקי בלבד, עבדאללה בן ה-37 חטף את הצעירה לפני כשלושה שבועות בסוף יום עבודה שגרתי.

כתב האישום, המתאר באריכות את מסכת הייסורים הנוראה שחוותה הצעירה, מייחס לנאשם שבעה סעיפי אישום חמורים, בהם חטיפה לשם ביצוע עבירות מין, חטיפה לשם כליאה, כליאת שווא, אינוס, ביצוע מעשה סדום וביצוע מעשה מגונה. על מרבית פרטי הפרשה הוטל, כאמור, צו איסור פרסום, למעט פרטיו של החשוד ששימש כשומר בשדה חקלאי. בשל הרגישות הרבה, פרטיה של הצעירה שנפלה קורבן לאלימות פיזית ונפשית נאסרו לפרסום.

בכפר בו מתגורר עבדאללה בצפון הארץ סיפרו כי הכתובת הייתה על הקיר. "מדובר באדם עם בעיות התנהגות חמורות. יש הרבה אנשים בכפר שמפחדים להתעסק איתו", סיפר אחד התושבים בשיחה עם וואלה! חדשות. "הוא מגיע ממשפחה מוכרת בכפר. אין ספק שמעשים כאלה רק פוגעים ומכתימים את אנשי הכפר". מעצרו של עבדאללה הוארך עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully