וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האונס בבית שמש: "אח פגע באחותו, נערים צפו"

11.9.2012 / 19:54

נער נוסף נעצר בחשד להשתתפות במעשים ושוחרר. על פי החשד, אחיה של הילדה הזמין את חבריו לצפות במעשים. פרקליטו של בן ה-15: "נערים נקלעו בדרך מקרה לזירה כצופים פסיביים"

המשטרה ממשיכה לחקור חשד לפרשת אונס חמורה בבית שמש. היום (שלישי) בשעות הצהריים הובא להארכת מעצרו נער חרדי בן 15, תושב העיר, בחשד לביצוע מעשי סדום ומעשי אינוס בילדה בת 10, גם היא בת למשפחה חרדית, תושבת השכונה בה הוא מתגורר. על פי החשד, אחיה של הילדה, ילד בן 11, נהג לבצע בה מעשי אינוס מזה מספר חודשים ואף להזמין את חבריו לצפות בנעשה. השמועה על כך פשטה בשכונה החרדית ונערים נוספים הגיעו לצפות באחיה מבצע את המעשים שנעשו ככל הנראה ללא התנגדות הילדה ובהסכמה. המשטרה חושדת כי לפחות במקרה אחד הנער החשוד הגיע לביתה של הילדה והשתתף במעשי האינוס.

בית המשפט האריך את מעצרו של הנער ביומיים. בזמן הדיון נעצר נער נוסף בן 13, גם הוא חרדי תושב השכונה, החשוד בהשתתפות במעשי האינוס, אך בית המשפט שחרר אותו ממעצר. במשטרה בודקים אם ישנם נערים נוספים שלקחו חלק במעשים. סנגוריו של הנער בן ה-15, עורכי הדין יהודה פריד וטל גבאי, טוענים כי מדובר בהשתתפות פסיבית בלבד של הנער. "מדובר באח שפוגע באחותו כאשר נערים נקלעו בדרך מקרה לזירה כצופים פסיביים. רצוי שרשויות הרווחה יבדקו היטב איך הסיפור הזה התחיל. אנו מקווים שביום חמישי נוכל לשחררו", אמר עורך הדין פריד.

הפרשה נגלתה בימים האחרונים להוריה של הילדה ואלו הגישו תלונה במשרד הרווחה. חוקרי ילדים של המשרד תיחקרו את אחיה של הילדה. בחקירתו במשטרה סיפר הילד כיצד נהג לאנוס את אחותו ואף לצרף חברים נוספים למעשים. משום שגילו מתחת לאחריות הפלילית (12) המשטרה מנועה מלעצרו או לפתוח לו תיק פלילי בנושא.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully