וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: דקר למוות את אשתו בת ה-32 בדימונה

רמי שני

9.9.2012 / 21:47

גופת האישה נמצאה כשעליה סימני אלימות קשים. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר באזרחית אוקראינה שככל הנראה הובאה לארץ ככלה. החשד הוא כי בן זוגה רצח אותה בעקבות ויכוח

צילום: שי מכלוף, עריכה: מיכאל ברגמן

אישה בת 32 נמצאה הערב (ראשון) בדירה בדימונה ללא רוח חיים, כשעל גופה סימני אלימות, בהם חתכים רבים. שוטרי תחנת דימונה פתחו בחקירת האירוע, וכבר עצרו את בעלה של האישה, שהועבר לחקירה. מפקד תחנת דימונה, סגן-ניצב שלום אלמליח, אמר כי הבעל הוא זה שהזעיק את השוטרים, לאחר שלטענתו מצא אותה כששב לביתו.

חשד לרצח בדימונה: גופת אשה נמצאה בדירה. דייב בוימוביץ'
בן הזוג נחשד ברצח. זירת האירוע, הערב/דייב בוימוביץ'

מחקירה ראשונית עולה כי מדובר באזרחית אוקראינה, שככל הנראה הובאה לארץ ככלה. על פי החשד, בן זוגה הוא שרצח אותה בדקירות סכין, בעקבות ויכוח שהתגלע ביניהם.

שכנים של בני הזוג סיפרו שהשנים נהגו לריב לעתים קרובות. אחת השכנות סיפרה: "אנחנו מכירים אותם בעיקר מזה שהם הסתובבו ברחוב עם הכלב. הרבה פעמים שמענו ויכוחים מהבית, וגם בימים האחרונים נשמעו צעקות מהדירה וראינו אותם מתווכחים". שכנה אחרת סיפרה שבסוף השבוע האחרון רבו השניים "ריב שכמוהו לא שמענו". לדבריה, "הצרחות נשמעו בכל השכונה, לא הצלחנו להבין מה הם אומרים, אבל אפשר היה לשמוע את הצעקות בכל בית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חשד לרצח בדימונה: גופת אשה נמצאה בדירה. דייב בוימוביץ'
"על האישה היו סימני אלימות קשים". זירת האירוע, הערב/דייב בוימוביץ'

איש זק"א בדימונה, יפרח יעקב, סיפר כי אנשי זק"א שהגיעו למקום נדהמו נוכח המראה. "האישה שכבה על הארץ, והיו עליה בסימני אלימות קשים, כולל הכאה בחפצים קהים. ירד ממנה דם רב", סיפר. בשלב זה המשטרה סגרה את הדירה ואנשי המז"פ נכנסו לאסוף ראיות ולהבין את נסיבות האירוע. אחד החשדות הוא שבעלה של האישה תקף אותה באלימות, אולם במשטרה לא שוללים נסיבות אחרות שהובילו למותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully