וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר החשוד בדריסת הרצות: "אדם בלי ערכים"

9.9.2012 / 13:41

במהלך הדיון בהארכת מעצרו של יניב פיירובוסקין, אמר השופט: "אם לא היה משהו שקושר את החשוד לאירוע - הוא לא היה פה". פרקליטו: "אין למשטרה ראיות לכך שהוא הנהג הפוגע"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

בית משפט השלום ברחובות האריך היום (ראשון) בשלושה ימים נוספים את מעצרו של יניב פיירובוסקין בן ה-23, החשוד כי דרס במתכוון שתי נערות בסוף השבוע שעבר, בעת שרצו בשדה סמוך לגבעת ברנר, ופצע אחת מהן באורח בינוני עד קשה ואחת באורח בינוני. השופט ירון לוי ציין במהלך הדיון: "אם לא היה משהו שקושר את החשוד לאירוע - הוא לא היה פה".

מדובר בהארכת המעצר השנייה של פיירובוסקין, אשר נעצר ארבעה ימים לאחר האירוע בתום חיפושים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשישה ימים נוספים ובמהלך הדיון, ציין נציג המשטרה כי החקירה עדיין נמצאת בעיצומה, וכי בוצעו פעולות חקירה רבות שהביאו להתקדמות.

הארכת מעצר לחשוד בפגיעה בטרקטורון ,ספטמבר 2012. דרור עינב
פיירובוסקין בהארכת מעצרו, היום/דרור עינב

החשוד מוסיף להכחיש את המיוחס לו, ובחקירתו טען כי היה במקום האירוע, אולם לא הוא שפגע ברצות. סנגורו, עורך הדין ששי גז, אמר כי מדובר בעוול כפול מצד המשטרה, גם בכך שעצרה אדם חף מפשע וגם בכך שהיא לא מחפשת את האשם האמיתי. "אין בידי המשטרה שום ראיות לכך שהוא הנהג הפוגע", ציין עורך הדין. המשטרה ביקשה מפיירובוסקין להשיג שמות נוספים של רוכבי טרקטורונים שהיו באותה עת באזור. לדברי סנגורו, הדבר מצביע על כך שהמשטרה אינה בטוחה שבידיה החשוד הנכון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"סומכים על המשטרה שתגלה מי עשה את זה"

אחיה של הנערה שנפצעה בינוני-קשה, שימלס, הגיע אף הוא לדיון בהארכת מעצר החשוד, ישב במהלך כל הדיון והאזין. הוא סיפר שאחותו, טיגסט ביטאו בת ה-15, עדיין מאושפזת בבית החולים קפלן בעקבות האירוע. לדבריו, אין לפי שעה שינוי ניכר במצבה, המוגדר כעת בינוני.

"אנו סומכים על המשטרה שתגלה מי עשה את זה", אמר אביי אברה, חבר משפחת הפצועה. "כמובן שעדיין לא בטוח שהעצור הוא זה שמאחורי המעשה ולא רוצים שאדם חף מפשע ישלם על כך, אבל חשוב לתפוס את מי שעשה זאת. אנשים כאלה הם רוצחים, מדובר באדם שאין לו ערכים. אותנו מלמדים לעזור בכל דבר, אפילו לסייע לזקנים לחצות את הכביש, ולא ייאמן שמישהו עשה דבר כזה".

ביום שישי שעבר, סמוך לשעה 19:00 נפצעו שתי הנערות, בנות 15 ו-19, שרצו בתוך קבוצה של רצים בשטח פתוח סמוך לקיבוץ גבעת ברנר. על פי החשד, בשלב מסוים העירו הרצים לנהג טרקטורון חולף על אופן נהיגתו הפרוע, ובתגובה פגע בשתיים מהרצות. לאחר המעשה, הוא נמלט מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully