וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב בני ברק ניסה לבצע מעשה סדום במקווה

20.8.2012 / 0:58

החשוד, בן 20, עוכב לחקירה לאחר שבמוקד המשטרה התקבלה תלונה מאחד הגברים שנכחו במקום. המתלונן טען כי הוא נצמד אליו בזמן שטבלו במקווה וניסה לבצע בו מעשה סדום

תושב בני ברק בן 20 עוכב אמש (ראשון) לחקירה בחשד שניסה לבצע מעשה סדום באדם שטבל עמו במקווה בעיר. בעקבות מידע שהגיע למרחב דן במשטרת מחוז תל אביב, הועבר החשוד לחקירה ובהמשך הלילה תחליט המשטרה האם לבקש להאריך הבוקר את מעצרו.

בשעות הערב התקשר אדם ששהה במקווה לגורם במרחב דן, וסיפר לו על האירוע. האיש ציין כי החשוד במעשה נמצא עדיין בשטח המקווה. צוות של יחידת שחר 101 תל אביב של משמר הגבול הוזעק למקווה והחל בסריקות לאיתור החשוד, על פי תיאור שנתן האדם שהתקשר למשטרה.

לאחר שהשוטרים איתרו את החשוד הם ביצעו לו תחקור ראשוני. במקום נוצרה התקהלות רבה, אז הצביע אחד הרבנים שהיו במקום על הקרבן, לכאורה. החשוד נלקח, כאמור, לחקירה במשרדי מרחב דן ברמת גן, לשם הגיע גם המתלונן כדי למסור עדות. לדבריו, בעת שטבל במקווה נצמד אליו החשוד וניסה לבצע בו מעשה סדום.

כעת ינסו במשטרה לבדוק האם גרסתו של המתלונן נכונה, והאם מדובר בעבירה הראשונה מסוג זה שביצע לכאורה החשוד. גורמים במשטרה ציינו כי מדובר באירוע חריג, בו מתקבלת תלונה מפי הציבור החרדי בעיר בגין עבירת מין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully