וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אזרחים זרים ביקשו עזרה מישראלית - ואנסו אותה

16.8.2012 / 10:47

שני אזרחים זרים חשודים שביקשו מהאישה סיוע בטיפול בתינוק, הובילו אותה למבנה בתל אביב - ושם הוכתה ונאנסה בידי אחד מהם, בעוד השני עוקב אחר המתרחש. אחד החשודים נעצר

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

חשד לאונס בדרום תל אביב: המשטרה עצרה אזרח זר ומחפשת אחר חברו, בחשד שהשניים הובילו אתמול (רביעי) אישה בת 39 למבנה נטוש ברחוב המסגר, שם נאנסה בידי אחד, בעוד השני ניסה לאונסה. בחקירתו קשר עצמו החשוד למיוחס לו, ומעצרו הוארך הבוקר בחמישה ימים בבית משפט השלום בתל אביב. עו"ד שירן ברגמן מהסנגוריה הציבורית, אמר לאחר הדיון כי החשוד מכחיש את המיוחס לו וטוען שלא ביצע כל דבר שלא הסכמה.

הבניין הנטוש בו נאנסה נערה ,אוגוסט 2012. דרור עינב
הבית הנטוש בו בוצע, על פי החשד, האונס/דרור עינב

המתלוננת, תושבת כפר סבא, הגיעה אתמול בשעות אחר הצהריים לתחנת משטרת מרחב יפתח. היא סיפרה לחוקרים כי שני החשודים, אותם לא הכירה, פנו אליה ברחוב וביקשו את עזרתה בטיפול בתינוק. היא התלוותה אליהם, והשניים הובילו אותה למבנה הנטוש.

כאשר הגיעו השלושה לשטח המבנה התנפל עליה אחד החשודים, גרר אותה פנימה ושם, על פי החשד, אנס אותה בזמן שחברו עוקב אחר המתרחש מחוץ למבנה. לאחר מכן ניסתה האישה להימלט, אך השניים תפסו אותה וגררו אותה חזרה למבנה. שם, על פי עדותה, ניסה החשוד השני לבצע בה אונס, אך לא הצליח - והשניים נמלטו מהמקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הבניין הנטוש בו נאנסה נערה ,אוגוסט 2012. דרור עינב
בשעות הערב הגיעו שוטרים עם המתלוננת למקום האירוע/דרור עינב

בשעות הערב הגיעו שוטרים עם המתלוננת למקום האירוע, שם היא זיהתה את אחד החשודים כמי שניסה לאנוס אותה ולא הצליח. החשוד, בן 33, נעצר ובחקירתו קשר עצמו למיוחס לו. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו, ובמקביל נמשכים במרחב יפתח בחיפושים אחר חברו, החשוד באונס. המתלוננת נלקחה לבדיקות בבית החולים וולפסון בחולון.

הבוקר פנה יו"ר השדולה לטיפול בבעיית המסתננים, ח"כ דני דנון, פנה לשר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', ביוזמה למעצר של כל המסתננים שעברו עבירה פלילית. "כל מסתנן שעבר עבירה פלילית מכל סוג שהיא ייכלא בתא מאסר עד לגירוש מישראל. חייבים להבהיר שהפשע לא משתלם", אמר דנון. לדבריו, באמצעות היוזמה תצנח הפשיעה פשיעה בקרב אזרחים זרים.

בהכנת הידיעה השתתף פנחס וולף

אלימות בקרב זרים
אזרח אריתריאה נעצר בחשד לרצח אשתו בתל אביב
הנרצחת בתל אביב: בת 18 מאריתריאה, מצוד אחר בעלה

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully