וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח ברחובות: "בן היכה למוות את אביו בגרזן"

9.8.2012 / 12:32

סטארגו טשלה בן 87 נמצא ללא רוח חיים בדירה בעיר, כשעל גופו פגיעות גרזן וסכין. בנו דיווח למשטרה כי רצח את אביו, נעצר והועבר לחקירה. המשפחה לא מוכרת למשטרה

צילום: שי מכלוף, עריכה: טל רזניק

חשד לרצח ברחובות: גבר בן 87 נמצא בשעות הצהריים המוקדמות (חמישי) ללא רוח חיים בדירה ברחוב יום הכיפורים בשכונת קריית משה בעיר, כשעל גופו סימני אלימות. מהמשטרה נמסר כי האיש, סטארגו טשלה, נמצא עם פגיעות גרזן וסכין בכל חלקי גופו. בנו של ההרוג הוא שהזעיק את כוחות מד"א והמשטרה למקום, והוא נחקר בחשד לרצח.

עוד נמסר כי שהבן התקשר למוקד 100 של המשטרה וסיפר כי רצח את אביו. כוחות משטרה שהגיעו למקום עצרו את הבן בתוך הדירה, בעוד האב שוכב בסלון ומדמם. כוחות מד"א החלו לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו.

מפקד תחנת רחובות, סגן ניצב יאיר חצרוני, סיפר כי היום בשעה 11:30 התקבל אירוע במוקד המשטרה. "הבן התקשר והודיע שרצח את אביו. צוות משטרה הבחין בבן ובאב, כשהאב מתבוסס בדמו. הבן נעצר במקום. נעשו מאמצים להחיות את האב, גם על ידי מד"א וגם על ידי המשטרה, אך אלה לא צלחו. הבן נמצא בחקירה בתחנת רחובות והרקע לאירוע נבדק". הוא עוד הוסיף כי המשפחה לא הייתה מוכרת למשטרה. זה מסוג האירועים שקשה להכיר.

גבר נרצח ברחובות, ככל הנראה על ידי בנו. דרור עינב
בנו של ההרוג הוא שהזעיק את כוחות המשטרה ומד"א. זירת האירוע, היום/דרור עינב

עם היוודע דבר הרצח, שכנים רבים התכנסו בפתח בית המשפחה, שלא הייתה מוכרת לשירותי הרווחה. אחד השכנים סיפר: "הם אנשים טובים, לא הזיקו אף פעם לאף אחד. זה הכל נובע מהמצוקה. יש בשכונה הזאת מצוקה מאוד מאוד קשה".

(עדכון ראשון: 12:32)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully