וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שאמו נרצחה העיד: "שמעתי קללות, ואז יריות"

קובי מנדל

7.8.2012 / 13:40

בנה של אלישבע יחיא שנרצחה על ידי בן זוגה בנשר העיד לראשונה במשטרה על מה שאירע בביתו ביום ראשון. הוא סיפר שלאחר הירי הראשוני, יצא מחדרו ואז נורה על ידי בן הזוג

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יאיר דניאל

צפו ברופא שטיפל בנער:

הנער בן ה-14 שניצל שלשום מניסיון רצח בנשר לאחר שאמו, בת שבע יחיא בת 46, נרצחה ביריות על ידי אביו החורג אליהו ששם קץ לחייו, מסר הבוקר (שלישי) עדות ראשונה לחוקרי תחנת זבולון בבית החולים רמב"ם בו הוא מאושפז. הנער פונה במצב קשה לבית החולים ועבר שני ניתוחים להצלת חייו. אתמול, לאחר שהתייצב מצבו, העירו אותו הרופאים מההרדמה בה היה שרוי.

מפקד תחנת זבולון ניצב משנה בני אבליה מסר לוואלה! חדשות כי עדיין לא ניתן לדעת מה היה המניע למעשה של אליהו. לדבריו, הנער סיפר לחוקרי התחנה כי שהה בחדר סמוך ואז שמע את אביו החורג מקלל את אמו. באותן שניות הוא גם שמע מספר יריות. הוא רץ לחדר שבו שהו אמו ואביו החורג וכשנעמד בפתח החד יחיא כיוון לעברו את האקדח, ירה שתי יריות ופצע אותו. הנער נמלט מהבית והתמוטט בבית סמוך. ניצב אבליה הוסיף כי לאחר שחרורו מבית החולים יוזמן הנער לתת עדות נוספת בתחנת המשטרה.

ד"ר האני באחוס, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים רמב"ם סיפר אתמול לוואלה! חדשות כי פציעת הירי ממנה סובל הנער גרמה לשבר בעצם הזרוע וכן לפגיעה בעורק הראשי. עם הגעת הנער לבית החולים הוא הוכנס מידית לחדר הניתוח שם טופל בפציעה ולאחר מכן הועבר למחלקת טיפול נמרץ ילדים בבית החולים.

בתוך כך, אמו של הנער, בת שבע, הובאה אתמול למנוחות בבית העלמין של העיר נשר. ראש העיר נשר, דוד עמר, סיפר לוואלה! חדשות על בת שבע. "היא עבדה אצלנו כאם בית במועדונית של ילדים שהופנו מהרווחה. במשך 10 שנים לא שמעתי מילת ביקורת אחת עליה או מילה רעה על תפקודה היא הייתה אישה עם לב רחב שאהבה ילדים היא טיפלה באביה כפי שאומר הפתגם כבד את אביך ואת אמך וחבל שהיא מתה בנסיבות שכאלה", סיפר.

הרצח בנשר - כותרות אחרונות:
הנער שנורה על ידי אביו החורג בנשר יצא מכלל סכנה
אבי הנרצחת בנשר: "איך אוכל לקבור את בתי?"
חשד: תושב נשר רצח את אשתו, פצע את בנה - והתאבד

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully