וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו שחם הודה ביחסים בהסכמה, אך הכחיש ההאשמות

29.7.2012 / 20:15

ניצב שחם החשוד בביצוע עבירות מין נחקר עד כה פעמיים תחת אזהרה, והכחיש שקיים יחסים בכל צורה של כפייה. עורכי דינו: "העניין יתנהל ויתברר במסגרת החקירה ולא בתקשורת"

פרטים נוספים מתגלים היום (ראשון) לגבי חקירתו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם, החשוד בביצוע עבירות מין. עד כה, נחקר שחם פעמיים בחקירה תחת אזהרה ביום רביעי וביום חמישי, ומאז לא נחקר יותר. על פי הדיווחים, שחם הודה בחקירתו על מספר מקרים בהם קיים יחסים שבהסכמה, אך הוא מכחיש מכל וכל את ההאשמות שהדברים נעשו בכפייה או תחת מרותו. עד כה, ידוע על שלוש נשים, שניצב ניסו שחם חשוד בביצוע עבירות מין נגדן. השאלה הניצבת כעת מול חוקרי מח"ש היא האם החשדות יתגבשו לידי הגשת כתב אישום פלילי או שמא הפרשה תנותב להליך המשמעתי.

עוד עולה כי שחם התייחס בחקירתו לנשים נוספות שהיה עמן בקשר רומנטי. ככל הידוע הוא משתף פעולה בחקירה באופן מלא. "ניצב שחם מסר את גרסתו באופן מלא וללא סייג בחקירה וכך ימשיך לעשות", נמסר מעורכי דינו של שחם, עו"ד נוית נגב, עו"ד איריס ניב-סבאג ועו"ד גל-הררי-גולדמן. "הוא סבור כי הדרך האחראית והראויה היא, כי העניין יתנהל ויתברר במסגרת החקירה ולא בתקשורת", הוסיפו.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב ניסו שחם, שנמצא בחופה בחשד שקיים יחסים עם שוטרות שעבדו תחתיו. עומר מירון
התייחס לנשים שהיה עמן בקשר רומנטי. ניסו שחם/עומר מירון

בסוף השבוע הותר לפרסום כי ניצב שחם, שיצא לחופשה בעקבות חקירה שמתנהלת נגדו, חשוד בעבירות של מעשה מגונה, בעילה אסורה בהסכמה והטרדה מינית בשוטרות ובקצינת משטרה שהיו תחת פיקודו. זאת, לאחר שבית המשפט הסיר את צו איסור הפרסום שהוטל על הפרשה. שחם נחקר ביום רביעי באזהרה במחלקה לחקירות שוטרים, בתום חקירה סמויה שנערכה לאחרונה במחלקה.

במסגרת אותה חקירה נחקר באזהרה גם מפקד מרחב ציון, תת-ניצב ניסים אדרי, במחלקה לחקירות שוטרים. אדרי, שהיה מועמד לתפקיד סגנו של שחם ויצא גם כן לחופשה בשל הפרשה, חשוד בכך שקיבל דיווחים בנוגע להתנהגותו של שחם, ונמנע מלדווח על כך. בסיום החקירה שוחררו השניים ונאסר עליהם ליצור קשר עם המעורבים בפרשה. המחלקה לחקירות שוטרים מסרה כי "בשלב זה החקירה בעיצומה ומעבר לכך לא ניתן להוסיף פרטים". לדברי גורמים במשטרה, מי שהגיש את התלונה היה קצין משטרה שלא קודם לתפקיד בו חפץ, ולא אחת המתלוננות. כמו כן, נבדק האם חלק מהאירועים התקיימו במסגרת משלחת המשטרה לפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully