וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד בלוד: דקר למוות את בת זוגו לעיני בתם

13.7.2012 / 0:39

הגבר החשוד נמצא בדירה כשהוא דקור במצב קשה. בת זוגו שנדקרה למוות, אצ'נפה סנאית, איבדה לפני כחצי שנה את בנה החייל. בתם בת השבע של בני הזוג נכחה בדירה בעת האירוע

צילום: שלומי גבאי עריכה: טל רזניק

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק)

טרגדיה בלוד: אצ'נפה סנאית, בת 42, נמצאה הלילה (שישי) כשהיא דקורה בדירתה ברחוב צמרות בעיר. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותה. בן זוגה בן ה-37 נמצא בדירה כשהוא דקור במצב קשה, ונעצר לחקירה. על פי החשד, בתם בת השבע של השניים נכחה בדירה בעת האירוע. סנאית איבדה לפני כחצי שנה את בנה, ששירת כחייל בצה"ל.

דירתם של בני הזוג ממוקמת מעל דירת אחותה של סנאית. בשעה 11 אמש עלו השניים לדירתם, וזמן קצר לאחר מכן זעקה בתם של השניים מהחלון אל השכנים, שהזעיקו את צוותי המשטרה ומגן דוד אדום. כשצוות השוטרים נכנס לדירה הנעולה, לעיניו נתגלתה גופת האישה כשהיא דקורה בפלג גופה העליון. על מנת לנטרל את הגבר, שאחז סכין בידו, נאלץ הצוות להשתמש באקדח טייזר (שוקר חשמלי).

"השוטרים הגיעו לדירה בעקבות דיווח מהשכנים על צעקות", אמר סגן ניצב דורון תורג'מן, מפקד תחנת לוד, לוואלה! חדשות. לדבריו, "כאשר הגיעו לדירה הנעולה הבחינו באישה מוטלת בסמוך לדלת, ולידה גבר האוחז סכין בידו. הגבר לא נענה לקריאת השוטרים לעזוב את הסכין, והם ניטרלו אותו והשתלטו עליו. הזוג אינו מוכר למשטרה בתחום האלימות במשפחה".

חשד לרצח אצ'נפה סנאית בלוד, יולי 2012. שלומי גבאי
השכנים ובני המשפחה הגיעו למקום ופרצו בזעקות שבר. זירת הדקירה, הלילה/שלומי גבאי

צוות מגן דוד אדום ביצע בסנאית ניסיונות החייאה ארוכים, אולם בסופם נאלץ לקבוע את מותה. בן זוגה נמצא כשהוא דקור אף הוא בפלג גופו העליון ומצבו קשה. הצוות העניק לו טיפול רפואי ראשוני ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא. קרובי המשפחה היו בחתונה בעת האירוע, ושם קיבלו את הבשורה.

האישה נמצאה עם סימני אלימות על גופה

לאחר המקרה, שכנים רבים של בני הזוג וכן בני משפחתם הגיעו לדירה ופרצו בזעקות שבר. דובר מגן דוד אדום, זכי הלר, סיפר לוואלה! חדשות: "נקראנו בשעה 12 ושבע דקות לאירוע אלימות בדירה ברחוב צמרות בלוד. למקום הגיעו אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ". לדבריו, "הפראמדיקים מצאו אישה כבת 30 ללא דופק ונשימה, מחוסרת הכרה עם סימני אלימות על גופה, וגבר כבן 30 דקור בפלג גופו העליון. לאחר נסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותה של האישה. הגבר קיבל טיפול ראשוני ופונה לבית החולים אסף הרופא בהכרה מלאה, כשמצבו קשה ויציב".

זירת רצח אישה בלוד. שלומי גבאי
הגבר מאושפז בבית החולים/שלומי גבאי

השבוע הוארך ב-12 ימים מעצרו של אזרח אריתריאה בן 28 החשוד ברצח ברצח אשתו, נצנט מיקאל, בת ה-18, בשבוע שעבר בשכונת שפירא בתל אביב. כעת מתברר כי בעת שנרצחה, הייתה מיקאל בהריון. על פי החשד, הבעל דקר את מיקאל למוות בדירתם, ונמלט מהמקום. אחיו של הבעל, שגילה את הגופה בדירה, הוא שהזעיק את המשטרה. החשוד נעצר על ידי שוטרי מרחב יפתח בתום מרדף בשכונת התקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully