וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרצחת בתחנה המרכזית החדשה: ילנה פלוטניקוב

17.6.2012 / 4:22

פלוטניקוב בת ה-44, נשואה ואם לילד, נמצאה ללא רוח חיים בתא שירותים בתחנה המרכזית בתל אביב, כשעל גופתה נמצאו סימני דם ואלימות. על פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום

שמה של האישה שנרצחה בתחנה המרכזית בתל אביב לפני מספר ימים הותר אמש (שבת) לפרסום. הנרצחת היא ילנה פלוטניקוב, בת 44 מנתניה, נשואה ואם לילד. על שאר פרטי החקירה הוטל צו איסור פרסום.

גופתה של האישה נמצאה ידי מאבטחי התחנה המרכזית בבוקר יום שלישי בתא שירותים בקומה השלישית במבנה התחנה המרכזית החדשה, עם סימני אלימות ודם עליה. היא נמצאה מוטלת על הרצפה עם חבלה בראשה.

דורון בנימיני, קצין הביטחון של התחנה המרכזית, סיפר כי אזרח פנה למאבטח בסביבות השעה 09:00 בבוקר אותו היום ודיווח לו על הצפה של מים בתא השירותים, בו נמצאה הגופה. המאבטח הניח שמדובר בפיצוץ צינור מים אולם כשנכנס לתא השירותים, הוא זיהה שלולית דם בתא האחרון כשבתוכו שוכבת אישה. "הוא העביר לנו דיווח על כך ואנחנו הזעקנו את כוחות ההצלה ואת המשטרה. מבדיקה ראשונית שערכנו מצאנו שבשעה 8:00 הייתה מנקה בשירותים והכל היה תקין. כך שכנראה האירוע התרחש בין השעה 8:00 ל-9:00. כעת אנחנו בוחנים את מצלמות האבטחה".

בשלישי: גופת אישה נמצאה בתחנה המרכזית בתל אביב

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully