וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל דנינו: "רצח גדי ויכמן – תקלה של המשטרה"

המפכ"ל הודה באחריות המשטרה באירוע שבו נדקר ויכמן למוות על ידי נערים מתחת לביתו, ושוטרת שיקרה על שערכה סיור במקום. "אירוע קריטי שמשפיע על תחושת הביטחון של הציבור"

דרור פיקלני

(צילום: דרור פיקלני, עריכה: אמיר קוטיגרו)

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, התייחס אמש (חמישי) לרצח של גדי ויכמן בבאר שבע לפני כמה שבועות, והודה באחריות המשטרה בנושא. "אין לי טענות על הדברים שאמרו האזרחים על המשטרה בעקבות האירוע בבאר שבע. זהו אירוע קריטי שמשפיע על תחושת הביטחון של הציבור", אמר המפכ"ל בפורום מנכ"לים של הכשרת מנהלים במרכז הבינתחומי הרצליה. "זה היה אירוע נורא, בו גילנו שהשוטרת דיווחה דיווח שיקרי, זו תקלה של המשטרה".

עם זאת, ציין רנ"צ דנינו כי "צעיר שמסתובב שיכור עם סכין בלילה זה לא רק במגרש של המשטרה". לדבריו, "למשטרה יש אחריות מלאה באכיפה, אך היא לא אחראית על תרבות הבילוי והשתייה בקרב הצעירים בישראל. עם זאת משטרת ישאל מנסה לאכוף את מכירת האלכוהול לצעירים"

שוטרת הסיור שטענה כי סיירה בשכונת נווה זאב בבאר שבע בליל הרצח, הושעתה בעקבות האירוע מתפקידה, בשל החשד כי שיקרה, וכלל לא סיירה במקום. נוכח ממצאים המעלים חשד לעבירות פליליות בתפקודה, הוחלט במשטרה על ההשעיה, שהעלתה בעיה של אמינות קשה בדיווחים שלה ושל הפקח העירוני שנלווה אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully