וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד מדינה יעיד נגד מוטי מלכה; ציון אמיר פרש מהתיק

13.5.2012 / 15:34

העד, מקורב לראש העיר קריית מלאכי, יספק למשטרה ראיות לשוחד שמלכה נטל לכאורה, ולעבירות המין שעל פי החשד ביצע. עורך הדין ציון אמיר הודיע כי לא ייצג את מלכה בתיק

המשטרה חתמה על הסכם עד מדינה עם אחד החשודים בפרשת האונס והשוחד בעיריית קריית מלאכי. על פי ההסכם, האיש, המקורב לראש העיר מוטי מלכה, אמור לספק למשטרה פרטים על עבירות המין שביצע מלכה לכאורה, וראיות על שוחד שקיבל.

בתוך כך, עורך הדין ציון אמיר החליט היום (ראשון) להתפטר מייצוגו של ראש העיר קריית מלאכי, החשוד בביצוע עבירות מין, בקבלת דבר במרמה ובהפרת אמונים. זאת, בשל ניגוד אינטרסים, כיוון שהמתלוננת נגד מלכה פנתה אל עורך הדין אמיר לפני כשנתיים. אמיר אמנם קיבל אישור לייצג את מלכה מטעם ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, אולם החליט להתפטר בכל זאת. עורך הדין אבי חימי ימשיך לייצג את מלכה.

בשבוע שעבר שיחרר בית משפט השלום בראשון לציון למעצר בית ארבעה מהמעורבים בפרשה. המשוחררים הם בנו של ראש העירייה, שחר מלכה, החשוד בסחיטה באיומים והקבלן שמעון ועקנין, החשוד במתן שוחד ושעל פי החשד נתן למלכה את הדירה בה בוצעו עבירות המין. עוד שוחררו עוזרו לשעבר של מלכה אלי ביטון, שעליו נאמר כי התריע בפני המשטרה על מעשיו של מלכה ובכיר נוסף בעירייה. כולם נשלחו למעצר בית, והורחקו לתקופה של 30 יום מהעירייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully