וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקיפה בגן העיר: המשטרה אספה ממצאי DNA וטביעות אצבע

12.5.2012 / 16:30

צוות חקירה מיוחד הוקם לחקירת האירוע, בו נאנסה על פי החשד נערה לעיני חברה. מצלמות האבטחה במקום ובבתי עסק באזור נבדקות. המשטרה תרה אחר חשוד שנמלט באופניים מהזירה

במשטרה נמשכת חקירת האירוע בו נאנסה על פי החשד נערה הלילה (שבת) בחניון גן העיר בתל אביב באיומי סכין, וצוות חקירה מיוחד הוקם במרחב ירקון. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי הגיעו זירה ואספו ראיות מהזירה, ובין היתר נאספו מצלמות האבטחה של החניון ושל בתי עסק נוספים באזור, ממצאי DNA וטביעות אצבעות. גם מפקד מרחב ירקון, תת-ניצב יורם אוחיון, הגיע לזירה.

כעת, מנסים לבדוק אם קיימת התאמה בין הממצאים לעבריין מין מוכר. כמו כן, מבקשים השוטרים לגבות עדות מהשניים שהותקפו, צעיר בן 18 ונערה בת 17, לגבי מה שאירע. בין היתר, המשטרה תרה אחר אדם שנמלט מהמקום על אופניים.

חשד לאונס בחניון גן העיר בתל אביב מאי 2012. דרור עינב
המשטרה חוקרת את זירת האירוע בחניון גן העיר/דרור עינב

האירוע התרחש לפנות בוקר, כאשר על פי החשד, הגיעו השניים לשירותי הנשים בחניון של מתחם גן העיר שבלב תל אביב, שם החשוד, שככל הנראה עקב אחריהם, היכה את שניהם, אילץ אותם באיומי סכין לקיים ביניהם יחסי מין ואז אנס את הצעירה לעיני חברה.

חשד לאונס בחניון גן העיר בתל אביב מאי 2012. דרור עינב
החשוד ככל הנראה עקב אחר השניים לתא השירותים./דרור עינב

בסביבות השעה 3:30, התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת תל אביב מפי אזרח ששמע צעקות מכיוון השירותים בחניון. כוחות גדולים של תחנת לב תל אביב, בפיקודו של סגן ניצב דני לוי, הגיעו למקום, והזעיקו את מגן דוד אדום. לאחר תשאול ראשוני, פינה צוות מגן דוד אדום את השניים לבית החולים וולפסון שבחולון, שם הם טופלו וכן עברו בדיקת אונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully