וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד החשודים ברצח הנער ברחובות שחזר המעשה

6.5.2012 / 14:32

שעות אחדות לאחר רצח אורגיל מואטי בן ה-17 נעצרו שלושה חשודים במעשה ואחד מהם אף שיחזר בצהריים את האירוע. השלושה עומתו זה עם זה ולדברי המשטרה, קשרו עצמם למעשים

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל)

שעות אחדות לאחר הרצח המזעזע של הנער אורגיל מואטי, עצרה המשטרה שלושה חשודים במעשה ואחד מהם אף שחזר בצהריים (ראשון) את אירוע הדקירה. במהלך השיחזור אף עימתו השוטרים את החשודים זה עם זה. לדברי המשטרה, השלושה קשרו עצמם למעשים.

זירת הרצח רחובות  ,מאי 2012. קובי אליהו
חבריו של מואטי מחוץ לביתו, היום/קובי אליהו

מעצרו של אחד החשודים, קטין בן 17, הוארך בשמונה ימים בבית משפט השלום ברחובות. לפי נציג המשטרה בדיון, הקטין משתף פעולה עם חוקריו וקושר עצמו לאירוע. עוד ציין הנציג, כי הקטין מוכר למשטרה, בעיקר מתחום עבירות האלימות. השופטת איריס לושי-עבודי אמרה בהחלטה: "נחה דעתי כי קיים חשד סביר שהחשוד מעורב בעבירות המיוחסות לו". הדיון בעניינם של שני החשודים הנוספים יתקיים מחר.

"האחריות רובצת לפתחם של מספר רב של אנשים"

עורך הדין מוטי אדטו, המייצג את החשוד שמעצרו הוארך, אמר כי "היה אירוע טרגי ועצוב גם לחשוד. מדובר באירוע שהתפתח באופן שאנחנו רואים כלא צפוי. האחריות רובצת לפתחם של מספר רב של אנשים ואני מאוד מקווה שהחקירה תהיה יסודית וממצה על מנת להביא את כל התמונה בפני בית המשפט". עו"ד אדטו הוסיף כי מרשו משתף פעולה באופן מלא וביצע שחזור של כל האירועים. "עצוב לו מאוד על אובדן החיים. כולנו כחברה יכולים רק להצטער על הקלות הבלתי נסבלת שאירוע כזה מתפתח".

המקרה אירע בסמוך לשעה 02:00 בלילה. צוותי מגן דוד אדום הוזעקו למקום הדקירה, ברחוב פרשני אברהם בעיר, העניקו למואטי טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים קפלן כשהוא פצוע באורח קשה מאוד וסובל מפצעי דקירה בפלג גופו העליון. ממגן דוד אדום נמסר, כי מואטי הובהל לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם, אולם בכניסה אליו איבד את הדופק. עוד נמסר כי הצוותים הרפואיים ניסו לבצע בו החייאה נוספת אבל הוא מת מפצעיו.

שלושה נערים שנכחו בפארק בעת המקרה סיפרו כי הבחינו בנער רץ, כשאחריו רודפים שלושה בני אדם. מיד לאחר מכן, סיפרו, נשמעו זעקות כאב מכיוונו. הנערים הזעיקו עזרה, בעוד ששלושת החשודים ברחו מהמקום. החקירה הועברה לימ"ר שפלה בראשות רב פקד חיים שרייבהנד, בשיתוף שוטרי תחנת רחובות.

עוד על הרצח ברחובות
חשד לרצח ברחובות: נער בן 17 נדקר למוות
קרובי הנער שנרצח: "הוא בן למשפחה שכולה, ילד טוב"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully