וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבאר שבע: גבר ביקש מנערים שקט ונדקר למוות

רמי שני

5.5.2012 / 3:26

גדי ויכמן, בן 36 ואב לשניים, נאלץ להעיר בעצמו לחבורה אחרי שהמשטרה לא נענתה לפניות השכנים. הם דקרו אותו ונמלטו. המשטרה מחפשת אחריהם ואחר הכלי ששימש לדקירה

לילה אלים בדרום: גדי ויכמן, בן 36 נדקר הלילה (שבת) למוות ברחוב בר ניסן בבאר שבע. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום ניסה לבצע בו פעולות החייאה, אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית עולה כי ויכמן נדקר לאחר שירד מדירתו על מנת לבקש מצעירים שהרעישו ברחוב להיות בשקט. לנרצח שני ילדים ואישה.

"הוזעקנו למקום שבו נאמר לנו שיש דקור וכשהגענו אליו היו כבר כמה אנשי משטרה וכן צוות אמבולנס נוסף שהחל לבצע בו פעולות החייאה. כך סיפרה נטליה וולפסון, פרמדיקית של מגן דוד אדום שהגיעה לזירה. " המשכנו את פעולות ההחייאה, ואחרי פעולות ממושכות נאלצנו לקבוע את מותו. כל הפעולות שניסיונו לעשות בו לא צלחו".

רצח באר שבע ירי שכנים 5 במאי 2012. שי מכלוף
גופתו של האיש נשארה מוטלת זמן רב במקום בו נדקר. זירת הדקירה הלילה בבאר שבע/שי מכלוף

גופתו של האיש נשארה מוטלת זמן רב במקום בו נדקר, מטרים ספורים מהבית בו הוא מתגורר עם אשתו וילדיו. שכנים סיפרו כי בדרך כלל יש רעש בסופי השבוע בפארק הסמוך, אך הדבר מעולם לא הגיע לידי מצב כזה. אשתו נלקחה לטיפול רפואי כשחשה ברע בעקבות מותו של בעלה, אך מאוחר יותר שבה לזירה וסיפרה לחוקרים כי בשלב מסוים היא ובעלה ניסו להרדים את הילדה שלהם, וביקשו מהנערים להיות בשקט, כשמקביל הזעיקו ניידת משטרה, בזמן זה, שמעו קולות של ניפוץ בקבוקים מכיוון הנערים. לדבריה, אחרי כחצי שעה, משהניידת לא הגיעה, ירד הבעל לבקש שקט פעם נוספת, ואז הותקף.

עדת ראייה לאירוע נחקרת

למקום הגיעו כוחות משטרה גדולים שהחלו לחקור את נסיבות האירוע. מבדיקה ראשונית עולה כי האיש ירד לבקש מנערים שהיו בפארק להנמיך את טון דיבורם, והוא הותקף בידיהם ככל הנראה ונדקר, ואז הנערים נמלטו מהמקום. המשטרה חוקרת אישה שהייתה ככל הנראה עדת ראייה לאירוע.

מפקד מרחב נגב של המשטרה, תת ניצב פרץ עמר, אמר בתום הערכת מצב כי מהפרטים שעלו עד כה מהחקירה נראה שלאזור הוזעקו ניידות בשל הקמת רעש, וכאשר ניידת עם שוטר ופקח הגיעה לפארק, התברר שמדובר באירוע אלום. "לצערנו, אדם קיפח את חייו כתוצאה מהאירוע שקרה כאן", סיפר תת ניצב עמר. ממה שאנחנו מבינים, האיש ירד מביתו לבקש מהנערים שיהיו בשקט, אבל אנחנו נמצאים כרגע בשלבים הראשונים של החקירה ועדיין אין בידינו את כל הפרטים". הנערים החשודים במעשה הספיקו להימלט לפני שהגיעה המשטרה. לדברי תת ניצב עמר, נבדקים מספר כיוונים, והחקירה הוטלה על ימ"ר נגב.

במקביל, גבר בן 27 נהרג, ונער בן 15 נפצע באורח קשה, מירי שאירע ככל הנראה במהלך סכסוך בין שתי משפחות יריבות ביישוב ערוער שבנגב. האיש נפצע תחילה באורח אנוש, ופונה על ידי צוות מגן דוד אדום, יחד עם הנער, שנפצע בצווארו, לבית החולים סורוקה שבאר שבע, אולם במהלך הטיפול הרפואי, מת הצעיר מפצעיו. המשטרה פתחה בחקירה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully