וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגע וברח בחיפה: אם ובתה נפצעו בתאונה, הנהג נמלט

קובי מנדל

22.4.2012 / 0:02

הבת הובילה את אמה המרותקת לכסא גלגלים, כשעל פי החשד רכב, כנראה גנוב, התנגש באחר, סטה מנתיבו ופגע בשתיים. המשטרה: "יש בידינו עדויות על נוסעי הרכב, הסגירו עצמכם"

ערן גילווארג

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: יותם בן-דוד)

חשד לתאונת פגע וברח בחיפה: קשישה בת ה-83 ובתה בת ה-61 נפצעו באורח קשה ובינוני אמש (שבת) מפגיעת רכב בשכונת בת גלים בעיר. מחקירה ראשונית עולה כי הבת הובילה את אמה, המרותקת לכסא גלגלים, על מדרכה ברחוב העלייה השנייה. על פי החשד, רכב, ככל הנראה גנוב, התנגש ברכב אחר בכביש, סטה מנתיבו, פגע בשתיים ונמלט מהמקום. השתיים עלו ארצה לפני כשנה ממדינות חבר העמים ומתגוררות בהוסטל בשכונת בת גלים בעיר. שתיהן פונו לבית החולים רמב"ם, כשהאם מאושפזת במחלקה לטיפול נמרץ והבת - במחלקה הכירורגית.

שתי פצועות קשה בתאונת פגע וברח בחיפה. ערן גילווארג
"כסא הגלגלים היה מפורק עד כדי כך שהיה קשה לדעת שמדובר בכסא גלגלים". מקום התאונה/ערן גילווארג

צוות של מגן דוד אדום פינה את השתיים לבית החולים רמב"ם, הסמוך למקום האירוע, במצב קשה עם פגיעות ראש, והן מטופלות בחדר ההלם בבית החולים. זמן קצר אחרי התאונה אותר הרכב הפוגע סמוך למקום, ללא לוחיות זיהוי וללא הנהג, ונמצאה בו תעודת זהות של בעל הרכב ובקבוקי משקאות חריפים. מיד לאחר התאונה התקשר בעל הרכב למשטרה וטען כי מכוניתו נגנבה. לדברי המשטרה, יש בידיה פרטים על נהג הרכב ועל הנוסעים בו, שאחד מהם מוכר למשטרה, והיא קוראת להם להסגיר את עצמם.

הרכב שפגע על פי החשד בשתי נשים בתאונת פגע וברח בחיפה. ערן גילווארג
הרכב הפוגע אותר בסמוך, ללא לוחיות זיהוי וללא הנהג, ונמצאו בו משקאות חריפים/ערן גילווארג

רב פקד ערן שקד ממחוז חוף מסר כי "מדובר ברכב אפור מסוג מאזדה 323 שפגע בשתיים כשהלכו במדרכה. הרכב נסע מכיוון רמב"ם דרומה ונמצא נטוש כמאה מטרים דרומית לתחנת הרכבל בדרום שכונת בת גלים. הנהג והנוסעים שהיו עמו נמלטו. כעת שוטרים עושים סריקות באזור כדי לאתר החשודים ועדי ראייה אפשריים". הוא ציין כי בידי המשטרה עדויות של עדי ראייה שהיו במקום ומסרו פרטים על נוסעי הרכב, כולל הנהג. "אנו קוראים להם להסגיר את עצמם", אמר שקד.

פרמאדיק של מד"א כרמל, דניאל איטח, סיפר לוואלה! חדשות על המראות בתאונה: "כשבאנו למקום ראינו שתי הולכות רגל - קשישה בכסא גלגלים והמטפלת שרועות על הכביש. הן היו בהכרה. כסא הגלגלים היה מפורק עד כדי כך שהיה קשה לדעת שמדובר בכסא גלגלים".

ילד נדרס למוות בטובא זנגרייה

עוד על הקטל בדרכים: יוסף עומר ג'עדאן, בן שמונה, נדרס למוות הערב על ידי משאית שפגעה בו בתוך הכפר טובא זנגריה. הילד הובא ללא דופק ועם פגיעות קשות מאוד לבית החולים זיו בצפת, שם בוצעו בו ניסיונות החייאה רבים, אולם ללא הואיל. נהג המשאית הפוגע נחקר בתחנת משטרת ירדן וטען כי לא הבחין בילד, כיוון שהוא התפרץ לכביש. במשטרה ציינו כי בוחני תאונות דרכים ושוטרי סיור של תחנת ירדן מבצעים סריקות בתוך הכפר כדי לאתר את מקום התאונה ובנוסף גובים עדות בבית החולים מבני המשפחה כדי לקבל פרטים נוספים על נסיבות התאונה.

לפני כחודש נפצעו באורח קשה ובינוני שני הולכי רגל כבני 50 מרכב שפגע בהם, כשעמדו לצד תחנת אוטובוס במחלף נתניה דרום. שוטרי משטרת נתניה, שערכו חיפוש אחר הנהג שנמלט מהרכב, איתרו את בעל הרכב החשוד בדריסה, על פי המספר על לוחית הרישוי ברכב, בביתו בנתניה, והוא נלקח לחקירה. כקילומטר וחצי דרומית למקום התאונה נמצא הרכב הפוגע לאחר שעצר בשולי הדרך, ממנו הנהג נמלט רגלית. סימני הפגיעה שעל הרכב העידו על כך שיש לו קשר לאירוע: השמשה הקדמית הייתה שבורה וכן הגלגל הימני וכל צדו הימני של הרכב פגוע באופן רציני. כוחות גדולים של משטרה נתניה סגרו את האזור וערכו סריקות בשטחים הפתוחים הקרובים במטרה לנסות ולאתר את הנהג, שנמצא, כאמור, בביתו.

עוד בנושא:
פצוע קשה בתאונת פגע וברח בכביש החוף; אותר חשוד
3 הרוגים ו-10 פצועים בתאונת שרשרת ליד גבול מצרים
הרוג ושבעה פצועים בתאונה במחלף אייל בכביש 6

(עדכון ראשון: 19:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully