וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לחיסול בכפר קאסם: גבר נורה למוות ברכבו

חשד לרצח: תושב העיר בן 43 נורה למוות בעת שישב ברכבו. צוות מגן דוד אדום פינה אותו לבית החולים ושם מת מפצעיו. עיריית כפר קאסם הודיעה על השבתת כללית בעיר בתגובה לרצח

חשד לרצח בכפר קאסם: תושב העיר נהרג אמש (רביעי) כתוצאה מירי לעברו, בעת שישב ברכבו בישוב. ההרוג, עדאל עיסא בן 43, נפצע בתחילה באורח קשה ופונה על ידי צוות של מגן דוד אדום להמשך טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

לאחר ניסיונות החייאה ממושכים, בבית החולים לא הצליחו הרופאים לייצב את מצבו, והוא מת מפצעיו. כוחות משטרה נמצאים במקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע.

בכפר קאסם שרר במהלך הלילה אבל כבד עם היוודע דבר מותו של עיסא, 43, עובד העירייה. בתגובה על הרצח הודיעה עיריית כפר קאסם על השבתה כללית בעיר. השביתה תכלול את כל בתי העסק ובתי הספר בעיר. בהודעה מטעם העירייה נמסר: "הרצח זעזע את העיר השקטה שלנו. הרצח הנפשע הזה חצה כל גבול. אנו קוראים למשטרה לקחת אחריות ולחשוף מי עומד מאחורי הרצח הנפשע הזה ולהעמידו לדין. הגיע הזמן שגם תושבי הכפר יקחו אחריות ויחנכו את
בניהם על מנת שנוכל לשים קץ לטרגדיות כאלה".

ביום שבת האחרון נהרג נאהד אבו-מוך בן 28, תושב באקה אל גרבייה, לאחר שאלמונים ירו בו בעת ששהה בבית קרובי משפחתו בעיר. משטרת עירון פתחה בתחילה בחקירת האירוע, אולם החקירה תועבר ליחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף.

כאמור, האירוע החל בשעות הערב כשהגבר, בן 28, התארח בבית קרוביו בעיר. אלמונים שהגיעו למקום ירו בפלג גופו העליון ונמלטו. קרובי משפחתו פינו את הפצוע במהרה למרכז הרפואי שבעיר, ומשם הוא פונה במצב אנוש ותוך כדי פעולות החייאה מתקדמות, על ידי צוות של מגן דוד אדום, לבית החולים הלל יפה בחדרה. לאחר זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

במהלך הלילה הסגיר עצמו צעיר כבן 20 למשטרה, וקשר עצמו לרצח. בהמשך הגיע צעיר נוסף וטען כי גם לו יש קשר לאירוע. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הרקע לרצח הוא בריונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully