וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקר אישה בנהריה - ונמצא לא כשיר לעמוד לדין

קובי מנדל

18.4.2012 / 13:48

אנואר מסאלחה בן ה-46 הואשם בניסיון רצח לאחר שהתנפל על אישה זרה ברחוב מרכזי בנהריה ודקר אותה 13 פעמים. חוות דעת פסיכיארית קבעה כעת שהוא חולה נפש ולא אחראי למעשיו

בית המשפט המחוזי בחיפה הורה היום (רביעי) על הפסקת ההליכים נגד אנואר מסאלחה, בן 46 מאבו סנאן, שהואשם בניסיון רצח של עוברת אורח בנהריה בחודש שעבר, מכיוון שהוא נמצא לא כשיר לעמוד לדין.

על פי כתב האישום נגדו, מסאלחה הגיע לנהריה, לאחר שגמלה בליבו ההחלטה להרוג עובר אורח תמים, ורכש מחנות בעיר סכין פרפר מתקפלת. משהבחין בעוברת אורח שעמדה על המדרכה ברחוב וייצמן המרכזי הוא ניגש אליה, שלף את הסכין, התנפל עליה והחל לדקור אותה בכוח בבית החזה, בבטן ובגב ובכל חלקי גופה.

הנאשם הספיק לדקור את המתלוננת כ-13 פעמים, ולא הפסיק עד שעוברי אורח הבחינו בו, צעקו לעברו, ואף זרקו לעברו כיסא, ואחד מהם כיוון לעברו אקדח. רק אז חדל הנאשם מלדקור את המתלוננת. כתוצאה מהמעשה, נגרמו למתלוננת חבלות בחלקי גוף שונים, והיא פונתה מיד לבית החולים לגליל המערבי במצב רפואי קשה, שם נותחה.

קביעת הרכב השופטים, בראשות השופט יוסף אלרון, מבוססת על חוות הדעת הפסיכיאטרית של ד"ר עדינה נעון, מהמרכז לבריאות הנפש "שער מנשה", שבמסגרתה נקבע כי הוא חולה נפש, אינו אחראי למעשיו ואינו מסוגל לעמוד לדין. על כן, הורו השופטים לאשפז את הנאשם בבית חולים שייקבע על ידי הפסיכיאטר המחוזי.

עוד בנושא
אישום: דקר עוברת אורח 13 פעמים בנהריה בלי סיבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully