וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המין הקבוצתי בחוף בתל אביב: שלושה נערים נחקרים

18.4.2012 / 8:54

המשטרה איתרה שלושה חשודים בני 15 במעורבות באירוע שבו קבוצת גברים קיימה יחסי מין עם אישה לעיני כל בחוף בוגרשוב, והשלושה עוכבו לחקירה. זהות האישה ידועה גם כן

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: יותם בן-דוד)

חקירת האירוע שבו אישה קיימה יחסי מין עם מספר גברים לעיני כל בחוף בוגרשוב בתל אביב נמשכת, והמשטרה עיכבה הבוקר (רביעי) לחקירה שלושה נערים בני 15, תושבי המרכז, בחשד למעורבות במעשה מגונה בפומבי. כמו כן, המשטרה גילתה את זהותה של האישה שהשתתפה באירוע.

המשטרה פתחה אתמול בחקירת נסיבות האירוע, אשר התרחש לפני כשבועיים, ובניסיון לאתר חשודים. כמו כן, בוחנת המשטרה את התנהלותם של גורמי משטרה, בשל תלונות לפיהן כוחות המשטרה לא הגיעו גם לאחר פניות שהתקבלו מעדי ראיה. חוקרי תחנת לב תל אביב הגיעו לחוף בוגרשוב בתל אביב. בין היתר, הגיע למקום קצין החקירות והבילוש של התחנה וגבה עדויות מעובדי המסעדה הסמוכה לאזור בו אירעו המעשים.

חוף מגרשוב, אפריל 2012. דרור עינב
הנערים חשודים במעשה מגונה בפומבי. חוף בוגרשוב בתל אביב/דרור עינב

מפקד המחוז: "ציבור שלם עמד מנגד"

מפקד מחוז תל אביב, ניצב אהרון אקסול, שהחל לחקור את התנהלות המשטרה במקרה, אמר אתמול לוואלה! חדשות: "אנחנו בוחנים את השתלשלות האירועים בכמה מימדים. אנחנו בוחנים את הפן המקצועי שלנו. אם כשלנו או לא, ולא מתכוונים לעבור על כך לסדר היום, ובודקים גם את ההיבט הפלילי של המקרה".

אך לדברי ניצב אקסול, העבירה הפלילית אינה העיקר הפעם, אלא ההיבט הציבורי: "הבעיה האמיתית היא שציבור שלם עמד מנגד ולא הניד עפעף. מדובר היה ביום שבו ילדים נמצאים בחופש והרבה אנשים נמצאים בחוף הים לא יכול להיות שמכל האנשים שהיו שם רק אדם אחד מתקשר. מפספסים פה את העיקר – צריך לבחון פה את הציבור, הכי נוח להאשים את המשטרה".

אקסול סיפר כי במשטרה יודעים בוודאות שהתקבל דיווח אחד אודות האירוע ו"ייתכן כי התקבל דיווח נוסף, הנושא בבדיקה". לדבריו, השיחה התקבלה במוקד בשעה 15:05 ושני שוטרים שהיו בחוף הים במסגרת טיפול באירוע אחר הגיעו למקום "לכל המאוחר בשעה 15:15, אך כל הנראה האירוע כבר הסתיים - לא ייתכן שהשוטרים היו מפספסים אירוע כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully