וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרקומן החשוד ברצח אמו יישלח לבדיקה פסיכיאטרית

15.4.2012 / 16:20

מעצרו של בנימין דוידי הוארך בשבוע בחשד לרצח, והוא הודה ששתה יין לפני שברח אמש מדירת אמו בדרך נמיר בתל אביב בעודה מדממת. המשטרה: הראיות מצביעות על רצח בכוונה תחילה

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בתל אביב האריך בשבעה ימים את מעצרו של בנימין דוידי, החשוד שרצח אתמול (שבת) את אמו, דניה דאודי, בדירתה בתל אביב. בדיון שנערך הבוקר, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של דוידי ב-15 יום בחשד לרצח, אך בית המשפט קבע כי ניתן להסתפק בתקופת מעצר קצרה יותר.

לפי החשד, דוידי, בן 41, דקר למוות את אמו, בת 63, בביתה ברחוב דרך נמיר בתל אביב. הוא נמלט לאחר מכן ונתפס לפנות בוקר על גג של בניין נטוש בשכונת כרם התימנים בעיר.

פרקליטו של דוידי, עו"ד ניל סיימון, המייצג אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, ביקש בדיון לערוך לחשוד בדיקה פסיכיאטרית. הוא אמר כי בבסיס התקרית "יצר שהתלהט בין רגע", וכי ניתן, לכל היותר, לייחס למרשו עבירת הריגה, ולא רצח בכוונה תחילה. עוד אמר עו"ד סיימון כי מרשו נתון במצב נפשי קשה, וביקש מבית המשפט לערוך לו הסתכלות פסיכיאטרית. המשטרה הסכימה לבקשה.

אישה נדקרה למוות בדירתה בתל אביב. דרור עינב
זירת הרצח, אתמול/דרור עינב

נציג המשטרה הדגיש בדיון כי "חומר הראיות מצביע על רצח בכוונה תחילה". הוא אמר כי דוידי סיפר כי שתה כוס יין לפני הרצח המיוחס לו, אך הבהיר כי חרף העובדה שדוידי נוטל סמים, הוא לא עשה זאת ביום האירוע.

המנוחה הספיקה להתקשר למוקד החירום לפני מותה

השופטת, לימור מרגולין, אמרה בדיון כי "קיים חשד סביר ומוצק לעבירות המיוחסות לחשוד", אך ציינה כי בקשת המשטרה, למעצר של 15 יום, "מופרזת במידת מה". היא הורתה לרופא פסיכיאטר לבדוק את החשוד בדיקה ראשונית בבית המעצר.

אתמול, בשעה 18:40, התקבלה קריאת מצוקה במוקד "אנוש". דאודי דיווחה למוקדנית כי נפצעה בלבה, וברקע השיחה נשמע קולו של גבר, ככל הנראה קולו של בנה. דאודי סיפרה כי נדקרה בחזה, והמוקד הזעיק לביתה צוותי מגן דוד וניידות משטרה. מותה נקבע במקום.

המנוחה הספיקה להתקשר למוקד לפני מותה ולהזעיק עזרה
החשוד ברצח נתפס, המשטרה תבקש בדיקה פסיכיאטרית

לפנייה לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully