וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גבר נורה למוות בבאקה אל גרבייה

שלומי גבאי

14.4.2012 / 0:03

נאהד אבו-מוך בן 28, נורה בפלג גופו העליון בעת ששהה בבית משפחתו, ורופאי בית החולים הלל יפה בחדרה קבעו את מותו. מאוחר יותר הגיע צעיר למשטרה והסגיר עצמו בעניין הרצח

חשד לרצח בבאקה אל-גרבייה: נאהד אבו-מוך בן 28, תושב העיר, נהרג אמש (שישי) לאחר שאלמונים ירו בו בעת ששהה בבית קרובי משפחתו בעיר. משטרת עירון פתחה בתחילה בחקירת האירוע, אולם החקירה תועבר ליחידה המרכזית (ימ"ר) של מחוז חוף.

כאמור, האירוע החל בשעות הערב כשהגבר, בן 28, התארח בבית קרוביו בעיר. אלמונים שהגיעו למקום ירו בפלג גופו העליון ונמלטו. קרובי משפחתו פינו את הפצוע במהרה למרכז הרפואי שבעיר, ומשם הוא פונה במצב אנוש ותוך כדי פעולות החייאה מתקדמות, על ידי צוות של מגן דוד אדום, לבית החולים הלל יפה בחדרה. לאחר זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

במהלך הלילה הסגיר עצמו צעיר כבן 20 למשטרה, וקשר עצמו לרצח מוקדם יותר. בהמשך הגיע צעיר נוסף וטען כי גם לו יש קשר לאירוע. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הרקע לרצח הוא בריונות.

בשבוע שעבר נורה למוות צעיר בן 27 ברחוב הרמב"ם בנהריה. גופתו של הצעיר נמצאה מוטלת ברחוב, כשעל פלג גופו העליון סימני ירי. צוות של מגן דוד אדום מאזור אשר שהוזעק למקום קבע את מותו. מחקירה ראשונית של ימ"ר חוף עלה כי הרקע לירי הוא בריונות וסכסוך בין עבריינים. על פי המשטרה, מסתמן כי מדובר באירוע שהתפתח במקום, ולא אירוע יזום או ירי במהלך מארב.

עוד בנושא:
חשד לרצח בנהריה: צעיר מוכר למשטרה נורה למוות
חשד לרצח: גבר נמצא ירוי למוות בחורשה ליד טמרה
חשד לרצח בטייבה: גבר כבן 40 נורה מרכב חולף

(עדכון אחרון: 21:39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully