וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: בן 26 אנס את בני דודיו הקטינים

גלעד גרוסמן

11.4.2012 / 14:40

הנאשם ביצע מעשי סדום מספר פעמים בשבוע במשך שלוש שנים בבן דודו - מאז שזה היה בן 10 ואנס את אחותו הקטנה פעמיים. לפני כעשור הורשע בביצוע מעשים מגונים בקטינים

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד תושב המרכז בן 26, הנאשם בביצוע מעשי סדום בבן דודו במשך כשלוש שנים, מאז היה השני בן 10. בנוסף, הוא נאשם שאנס את בת דודתו בת ה-10.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין רוני מודריק מפרקליטות מחוז תל אביב, הנאשם נהג לאלץ את בן דודו להתלוות אליו לגינה או לבית נטוש בשכונת מגוריהם, וביצע בו מעשי סדום בתדירות של שלוש-ארבע פעמים בשבוע. הוא איים עליו כי אם לא יתלווה אליו, הוא יספר על המעשים לחבריו.

בנוסף, בכתב האישום נטען כי הנאשם נהג לארוב לבת דודתו, ואנס אותה פעמיים. פעם אחת בחדר פחי האשפה בבית מגוריה ופעם נוספת בדירתו, לשם באה לאחר שאמר לה כי סבתה מבקשת זאת. לטענת הפרקליטות, הוא קשר את פיה באמצעות חגורה של חלוק מקלחת, כדי שלא תוכל לצעוק. כמו כן, הוא איים להרוג אותה אם תספר על המעשים. בנוסף, הוא נאשם שניסה לאנוס את בת הדודה פעם נוספת בחדר פחי האשפה, וכאשר התנגדה קרא לה "זונה" ו"שרמוטה". הוא הפסיק רק כאשר שכן נכנס למקום.

הנאשם הורשע לפני כעשור בביצוע מעשים מגונים בבן הדוד ובקטינים נוספים. בחקירתו במשטרה טען כי מיוחסים לו אותם מעשים בהם הורשע וכי מאז חזר למוטב.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המשיב העביר את המתלוננים מסכת התעללות קשה, לאורך תקופה ארוכה", נכתב בבקשת המעצר. "הוא התעלם מסבלם של המתלוננים, והיה עסוק כל כולו, בסיפוק דחפיו ויצריו".

לקריאה נוספת
חשד: נער בן 17 ביצע מעשים מגונים בשלוש אחיותיו
האב החורג הורשע בביצוע מעשים מגונים - וזוכה
22 שנות מאסר נגזרו על אב שאנס את בתו בת התשע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully