וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נער בן 17 ביצע מעשים מגונים בשלוש אחיותיו

קובי דוד

11.4.2012 / 11:00

הורים מהצפון הבחינו בהתנהגות חשודה של בנם כלפי אחיותיו והודיעו על כך לשירותי הרווחה, שהגישו תלונה על עבירות מין. הנער נעצר וקשר עצמו למעשים. המשטרה: "אירוע חמור"

המשטרה חושדת כי שלוש אחיות בנות 7, 10 ו-11 מהצפון נפלו קרבן להתעללות מינית של אחיהן הגדול, בן 17. החשוד נעצר ונחקר, ומעצרו יוארך היום (רביעי) בבית משפט השלום בנצרת.

לפי החשד, במשך חמש שנים ארוכות היה נכנס הנער, המתגורר יחד עם משפחות בישוב קטן סמוך לטבריה, אל חדרן של אחיותיו הקטנות, ומבצע בהן מעשים מגונים ועבירות מין חמורות נוספות. החשד החל להתעורר לאחר ששני הוריו הבחינו כי בשעת לילה מאוחרת נוהג בנם לצאת מחדרן של הילדות, כשהוא מותיר אותן מבוהלות ומפחודות.

הורי הילדים החליטו להגיש תלונה למחלקת הרווחה בישוב בו הם מתגוררים, וסיפרו על התנהגותו החשודה של בנם. גורמי הרווחה דאגו להעביר את המידע למשטרה. בעקבות התלונה נעצר אתמול הנער ונחקר בתחנת משטרת טבריה על ידי חוקרי ילדים ונוער. במהלך החקירה גולל הנער את פרטי הפרשה הקשה, ואף קשר עצמו לאירועים שהתרחשו בין כותלי הבית.

במקביל, חוקרי הנוער החלו בסבב חקירות מפורט ומתמשך שכלל גם את חקירתן של האחיות, שהעידו כי אחיהן מבצע בהן מעשים מגונים. "מדובר באירוע חמור ויוצא דופן", ציין מפקד תחנת משטרת טבריה, סנ"צ אבי דניאלי, בשיחה עם וואלה! חדשות. "לאחר חקירה מאומצת של חוקרי נוער וילדים בתחנה הגענו אל החשוד המרכזי שקשר עצמו למעשים המיוחסים לו. אנחנו נדאג למצות עימו את הדין".

לקריאה נוספת
האב החורג הורשע בביצוע מעשים מגונים - וזוכה
נהג אגד כלא בת 17 באוטובוס וביצע מעשים מגונים
אישום: עקב אחר נערות וביצע בהן מעשים מגונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully