וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חולה פסיכאטרי דקר אישה בנהריה, מצבה בינוני

קובי מנדל

11.3.2012 / 11:10

האישה כבת 60 נדקרה בגבה ובחזה. המשטרה עצרה חשוד, גבר בן 45 ממזרעה, ובידו סכין, שטרם הצליח להסביר מדוע היה בזירת הדקירה. עד ראייה: "הדוקר צעק: 'אללה הוא אכבר'"

המשטרה חושדת כי אישה שנפצעה הבוקר (ראשון) מדקירות בנהריה נפלה קורבן לשוד ונדקרה במהלכו. בשעות הבוקר המוקדמות, הוזעקו צוותי מגן דוד אדום לחנות בשדרות הגעתון, אחרי שהתקבל דיווח כי אישה כבת שישים נפצעה מדקירות בחזה ובגב. היא פונתה לבית החולים בעיר במצב בינוני והועברה לניתוח. מצבה טוב והיא נמצאת בהכרה.

זמן קצר לאחר הדקירה, עצרה המשטרה חשוד במעורבות בדקירה, תושב מזרעה, בן 46. הוא הועבר לחקירה ולגביית עדות ראשונה. טרם התברר הרקע למעשה. השוטרים החרימו מהחשוד סכין שנתפס ברשותו, וחוקרים מתחנת נהריה אמרו כי החשוד היה מאושפז זמן רב בבית חולים לבריאות הנפש.

הפצועה אמרה לחובשים כי מדובר בשוד. עם זאת, במשטרה אומרים כי כל כיווני החקירה עדיין נבדקים. המשטרה מבקשת מבית משפט השלום לשלוח את החשוד לבדיקה פסיכיאטרית נוספת כדי לוודא את כשירותו לעמוד לדין. לדברי החוקרים, לחשוד אין עבר פלילי, והוא טרם הצליח להסביר מדוע היה בזירת האירוע.

אבי עזרן, תושב נהריה בן 37 לוחם בהנדסה קרבית בעברו, השתלט יחד עם חברו על הדוקר. הוא סיפר לוואלה! חדשות על שאירע. "ישבתי בשדרות הגעתון בבית קפה אצל חבר שלי. פתאום שמענו צעקה 'מחבל! מחבל! מחבל!' ואישה שרועה על הרצפה. ראיתי אדם אוחז סכין המחפש לדקור עוד אנשים, אך האנשים שהיו בסביבה החלו לברוח כשהם צועקים: 'מחבל!'. מתווך דירות שעבר במקום שלף את אקדחו אך כנראה פחד להשתמש בו. החבר שלי לקח כיסא והכה בו בראש, אך גם הוא פחד מהדוקר. התקרבתי אליו הפלתי אותו על הרצפה והשתלטתי עליו. הוא קילל 'יהודים!' וצעק: 'אללה הוא אכבר'. רצתי לעזור לאישה. לקחתי שקיות מפח אשפה, ושמתי לה בבטן כדי לעצור את הדימום וכדי למנוע כניסת אוויר. היא אמרה שהיא לא מכירה את הדוקר, ואז הגיעו ממגן דוד אדום וטיפלו בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully